Är vuxenamning vanligt?
Jag hade gillat att min man hade gjort det. Jag kom dock inte på det då.
Jag hade gillat att min man hade gjort det. Jag kom dock inte på det då.
Men du har inte mjölk nu längre, då?
Oj! Låter helt underbart. Blir nyfiken!
Tycker han om att suga på dem nu då, fast utan mjölk?
Ja, väldigt stora. Även brösten är rätt stora, drar 75G/H i bh storlek. Mina bröst växte 5-6 strl efter att jag fick tre barn.
Ja, det är skönt. Känns nästan som att amma. Skillnaden är bara att det är min man..
Det känns väldigt skönt. Jag går igång på det..
Min man hade gärna fått amma mina mjölkstinna bröst.
Jag hade väldigt mycket mjölk. Det hade räckt till honom också..
Nu vet jag inte om han hade gillat det förstås..Jag kan ångra det idag att vi inte kom att tänka på det. Låter kanon mysigt, tycker jag.
Åååh önskar man var din man;)din kropp är sååå fantastisk;)
Tänk att få ?gosa in sej ? i allt det mjuka och förlora sej när den söta mjölken kommer...
Mmmmm... känner hur hela världen snurrar....
Så när får man komma över och amma då;)?
Gissar att svaret är nej då:(?
Åh så skönt! Jag älskar ha en kille sugandes på mina bröstvårtor. De är stora o sugvänliga. En kille jag hade låg på kvällen o sög mjukt o sakta på mina bröst. Det var såååå skönt o i vanlig ordning blev jag superkåt av det. Jag kan nästan komma av det... önskar att jag haft en bra relation med min man när vi hade barn. Eller en annan man, rättare sagt (vi hade det kass, han var en riktigt narcissist o vi är skilda sen många år). Jag drömmer ibland o fantiserar om att få upplevt det ihop med en man, att han njöt lika mycket som jag av att få suga o amma mina stora, stinna bröst. Hade gärna delat med mig till fler män också... så skönt som det är... en mysig stund... kärlek till folket...
Jag hade kunnat tänka mig att amma min man. Det hade känts bra. Nu är det dock ett bra tag sedan jag hade småbarn. Har ej mjölk kvar.
Sedan dess har jag förlorat många kilon, rätt mycket även de senaste åren. Jag väger normalt idag. Väger 64 kg till mina 163 cm. Brösten har inte blivit mindre trots att jag har gått ner 10-15 kg. Allt fett har blivit kvar i mina bröst efter min viktnedgång. Omfånget runt ryggen har bara blivit mindre och mindre och kupan har bara blivit större och större..Idag har jag kommit upp i 70i ( Ivar) i bh storlek. Nästa storlek är ju J-kupa.. huh..Jag tycker att det är fint med stora bröst så länge det finns bra, stabila bh:ar så man slipper besvär i nacken och ryggen. Jag kan dock ibland bli trött i ryggen när jag har gått eller stått för länge.
Min man gillar verkligen storleken på mina bröst men det kan bli tungt för mig ibland. Då behöver jag sätta mig och låta ryggen vila. Jag är så otroligt glad för alla underklädesaffärer som säljer stora bh-storlekar. Där finns det storlekar att växa i.