Inlägg från: Anonym (Bröstamma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bröstamma)

Är vuxenamning vanligt?

Jag vill gärna ha någon som vill ligga vid mina bröst och amma och stimulera mjölkproduktion då det var länge sen jag hade mjölk i mina bröst .

Tycker det är oerhört sensuellt och passionerat, samtidigt vackert.

Har en man men han gillar bröst som de flesta gör och vet inte hur jag ska lägga fram detta?

Och annars, kan man få tips om forum där man kan få kontakt med någon som vill ammas?

• Anonym (Bröstamma)

Hur skulle ni föreslå att man tar upp detta med sin man i fast förhållande sen många år?

Jag tänder Verkligen på tanken men det är inget min man någonsin snuddat vid.

Jag Vill Så gärna producera mjölk igen, 14 år sedan sist.

Ge gärna förslag på allt ni kommer på.

Mvh rådvill

• Anonym (Bröstamma)

Går bra att svara privat om ni föredrar det.

• Anonym (Bröstamma)
    Cbxen skrev 2019-01-05 17:25:59 följande:

Hade gärna velat suga på ett par mjölkfyllda bröst. Men att få suga och slicka på en mogen mullig kvinnas bröst hade varit mysigt, och kanske mer om hon vill mm. ????

Skulle det även vara lika upphetsande att få en icke mjölkbärande kvinna att få igång sin produktion?

Jag vill veta av intresse för detta ämne. Har förhållande men vill veta mycket mer om detta då jag funderar på att föreslå det till min partner.

Hoppas frågan är ok.

• Anonym (Bröstamma)
    Anonym (Amning) skrev 2019-05-31 07:12:15 följande:

Skulle ju avra otroligt upphetsande att veta att kvinnan vill få igång produktionen. Att få vara den som suger och smeker brösten så dom små dropparna börjar komma fram är ju en dröm för många inkl mig. Hoppas verkligen du lyckas skulle gärna hjälpa dig.

Jag hoppas verkligen att jag på något sätt kan övertala min man. Närheten och att få känna mig åtråvärd igen hade betytt mycket.
  • Anonym (Bröstamma)
    Anonym (Roslagen) skrev 2019-06-03 21:46:19 följande:

Tråden tände mig riktigt.

Skulle vara underbart att lyckas få en kvinna att börja producera bröstmjölk.

Lekte fram några droppar när sambon ammade men mer blev det inte. Hade gärna fått igång en kvinna i dag och då passat på att njuta mer av det.

Finns det möjligtvis någon site som enbart är baserad på detta intresse, för både ammor och folk som vill amma?
  • Anonym (Bröstamma)
    Anonym (Härligt) skrev 2019-06-04 09:12:20 följande:
    Börja med att prova honom. Sitt nära honom i soffan och håll om och smek honom. Led hans hand till dina bröst. Förhoppningsvis vill han då smeka dem. Visa att du gillar det och knäpp upp BH:n. Om han inte gör det själv, så visa att du vill att han kysser och suger på dem. Du bör märka om han har något intresse. Har han det så försök att lägga honom, så han kommer åt ordentligt. Prata sedan om hur mycket du tyckte om det. Säger han samma sak, så säg att du skulle gilla att han gjorde det ofta. Vill han det, så kan du efter några dagars sugande även tala om mjölkproduktion.

Ungefär så gjorde min fru när hon berättade om sin önskan för något år sedan. Hon skaffade sig en elektrisk pump som hon använde varje dag. Tyvärr kom en operation i vägen, så först nu har hon åter börjat använda den, samt att jag suger några gånger varje dag.
    Låter som en bra plan, jag ska se om jag kan ta mod till mig.
  • Anonym (Bröstamma)
    Anonym (Roslagen) skrev 2019-06-03 22:33:21 följande:

Ingen aning då jag inte tänt på det förrän nu när jag läste tråden och nu tänker jag bara på hur härligt det skulle vara att få uppleva det.

Hittar du något så är jag mycket intresserad

Jag hittade denna site, män som söker kvinnor som vill amma dom och vice versa.

Tyvärr är den inte svensk men vad säger att kvinnan inte skulle vilja komma hit eller du åka dit hon är ????

lactatingdating.com
Svar på tråden Är vuxenamning vanligt?