• zkrillex

Är vuxenamning vanligt?

Anonym (Lactolover) skrev 2018-04-04 10:05:38 följande:

Åh vad härligt att hitta den här tråden! Jag ser att det är länge sedan någon skrev i den, men jag tänkte att jag kan bidra lite ändå. 

Jag och min sambo (jag är man) ägnar en hel del tid åt vuxenamning. Hon har inte någon mjölk längre, men hon älskar när jag lägger mig tillrätta och hon ger mig bröstet. Det är en enormt intim känsla som vi båda delar, att låta henne ge mig sitt bröst och sedan stryka mig genom håret medan jag försiktigt och långsamt suger på hennes bröst. Efter en stund vill hon byta, sedan infinner sig lugnet igen. Helt underbart, och jag tycker också att fler borde göra detta. Varför vara dömmande och belägga vissa intima saker med tabu? Vi är ju vuxna människor, som borde få njuta av varandra utan en massa pekpinnar. 

Amma vidare, kära fördomsfria vänner :)

Härligt inlägg:)
  • zkrillex

Fler som ska amma i helgen;)?

• zkrillex
    Anonym (M) skrev 2018-05-18 21:46:08 följande:

Vi pratade/fantiserade mkt om det i början av vårt förhållande. Kommer definitivt testa det när vi får första barnet! Sen får vi se om han gillar det ;) 

Har onanerat till en del porr m bröstmjölkning, det kan va ganska hett! 

Sen kanske man känner annorlunda kring detta när man väl är förälder... Men just nu är det definitivt fascinerande!

/Kvinna, 29

Härligt;)
  • zkrillex
    Anonym (Bröstamma) skrev 2018-09-30 17:39:24 följande:

Jag vill gärna ha någon som vill ligga vid mina bröst och amma och stimulera mjölkproduktion då det var länge sen jag hade mjölk i mina bröst .

Tycker det är oerhört sensuellt och passionerat, samtidigt vackert.

Har en man men han gillar bröst som de flesta gör och vet inte hur jag ska lägga fram detta?

Och annars, kan man få tips om forum där man kan få kontakt med någon som vill ammas?

Darkside funkar, eller så skicka privat till mig, haft amning aom fetisch sedan barnsben;)
  • zkrillex
    Anonym (Hmm) skrev 2018-11-14 21:36:37 följande:

Ammar inte som sagt ... men - klämmer gärna och låter det spruta och rinna ..

mmmm

Har nästan fått igång ett ex med mjölk bara genom att klämma

och slicka på dem ...

Vi fick barn senare och då ...har som sagt fläckar kvar i taket ännu ..sååå läckert

att få klämma o känna. Saknar det verkligen ...stora, varma bröst med svullna

och droppande vårtor ... mmmmm

Inte smaka- men leka :)

Håller helt med;)
  • zkrillex
    Anonym (Avaza) skrev 2018-11-23 19:43:35 följande:

Har också den här fetishen, tjejen har för tillfället ingen mjölk i sina men suger ändå gärna och länge på brösten... hon älskar det och jag också.

Inte alls avis nädå;)men härligt att du träffat rätt vad gäller tjej;)
  • zkrillex
    Anonym (Sthlmskvinna) skrev 2018-11-23 21:09:21 följande:

Tänder på tanken att en man suger på mina bröst ?. skulle gärna ha en kk som också gillar det.

Skicka på privat om du vill så pratar vi;)
Svar på tråden Är vuxenamning vanligt?