P30 skrev 2017-07-12 19:47:28 följande:
Beskriv vad du är ute efter så kanske det är lättare.
Eldigt sex med en yngling?
Någon att ha rullatorrace med om 25 år?
Mannen i ditt liv?
Någon att resa med på helgerna?
Generellt har jag hört att det är svårt för kvinnor i 50-årsåldern att hitta någon. De flesta män i liknande ålder träffar hellre någon tio eller femton år yngre. Det innebär för femtioåriga kvinnor att de får leta efter män som varit ålderspenisionärer ett par år. Det verkar inte bli lättare hellre, från 55-60-års-åldern har jag hört att det är väldigt tufft.
I den där åldern är ju nätmognaden inte sådär storslagen heller, så det enklaste är nog att gå en kurs eller något sådant parallellt. Det förekommer män i din ålder både på Bodycontact om du letar sex och några få på
match.com om du letar sådant. Jag har hört att elitsinglar har en del äldre också om du vill överklassragga.
Läs om vem jag är i profilbeskrivningen. Om du vill!
Ja, på en dejtingsida skulle jag naturligtvis göra det

. Men ok, i korthet vill jag ha en man att träffa ibland, ha roligt med, resa med och ha en massa eldigt sex med. Gärna kärlek, men inget samboende. Jag vill att han kan och vill kommunicera, att han har humor, självdistans och är minst lika intelligent som jag.
Jag tror att du har helt rätt. Jag inser att det är på det sättet och tja, det är ju tråkigt. Jag kommer inte att sänka mina "krav" trots det, jag lever ett bra liv och behöver ingen man, men visst vill jag gärna ha en som passar mig. Skulle det visa sig att det inte går så är det så. Sex kan jag alltid få och det är väl ok men jag vill helst ha en "riktig" relation. Jag är inte intresserad av äldre män så mitt fönster är kanske smalare än de flestas, vad vet jag.
Jag funderar dock över om det finns så många kvinnor 35-40 som vill ha de där männen som är runt 50? Även mäns attraktionskraft sjunker ju vid den åldern.
Elitsinglar, vad är egentligen "elit" i det sammanhanget? Utbildning/yrke? Pengar? Jag vet inte. Jag kvalar nog in där gissningsvis men själva namnet låter drygt. Det får mig att tro att det är dryga människor som finns där men det kanske är helt fel.