• Anonym (Kallafötter?)

Han ska lämna sin tjej för mig.. Nu har jag kalla fötter

Detta inlägg är riktat mot andra "älskarinnor"  :) 
    Alla moraltanter kommer gå i taket nu. Jag kommer få höra att om han gör så mot henne så gör han så mot mig. Tack , jag har hört allt, men nu letar jag efter någon som varit i samma situation. Någon som varit "älskarinnan" som mannen/kvinnan sedan valt över sin nuvarande partner?
    Hur gick det till? Hur kändes det när personen väl gjorde det?

Läser överallt om att otrogna män aldrig väljer sin älskarinna över sin fru, men ibland händer det. Någon som vill dela med sig? 

• Svar på tråden Han ska lämna sin tjej för mig.. Nu har jag kalla fötter
  • Anonym (Ella)

Han lämnade sin sambo och flyttade ihop med mig. Vi levde tillsammans i fjorton år och fick två barn tillsammans. De sista fem åren hade han en annan kvinna parallellt med mig och henne är han fortfarande ihop med. Vi skilde oss för tolv år sedan.

• Anonym (Testa)

Testa honom - säg att du inte kan ses förren han har lämna sin nuvarande

Har sett en del lyckade relationer när paret har tjuvstartat. Men då har det startar som en ömsesidig riktig relation och inte som sexrelation.

• Anonym (...)

Han skulle lämna henne för mig, han gjorde slut, de skulle hitta varsin lägenhet. Han älskade mig sa han och att han äntligen hittat rätt. Plötsligt hade vi vårt första "bråk", eller en dispyt där jag faktiskt ställde krav. Helt plötsligt var han osäker på om han ville vara med mig och under några månader drog han sig undan mer och mer. Konstigt nog blev han kvar hos sin flickvän. Tur att man lär sig av sina misstag.

• Anonym (Leksak)

Lämnade sin partner för mig och skaffade sig ett år senare någon att vänstra med. Lämnade mig, men gjorde sedan samma sak mot den nya.

Det handlar inte om att bli vald framför en nuvarande partner, utan att man är nästa leksak i raden, men långt från den sista.

• Aliona

Vi hade båda sambo när vi träffades. Vi lämnade våra respektive och idag är vi gifta och har barn. Är inte svartsjuk eller orolig. Jag bad aldrig min nuvarande att lämna sitt ex för mig, ställde aldrig ens några frågor om det. När det hände var det för att det kändes bra och rätt.

• Anonym (Lia)

Skulle du vilja att han lämnar henne och inleder en "riktig" relation med dej? Eller trivs du som älskarinna?

• Tecum

Du skriver att du har "kalla fötter". Vill du hellre fortsätta vara älskarinna eller känner du ett ansvar för att du har sabbat deras relation fast du inte är säker på att du vill ha honom?

• taquine

"Alla moraltanter kommer gå i taket nu" ? Tja, är man en "moraltant" för man tycker dom som sneknullar är så jävla fula och fega är jag det med glädje.

Goodness me
  • Aliona
    Tecum skrev 2017-07-11 19:47:33 följande:

Du skriver att du har "kalla fötter". Vill du hellre fortsätta vara älskarinna eller känner du ett ansvar för att du har sabbat deras relation fast du inte är säker på att du vill ha honom?

Fast hon har inget ansvar för HANS relation. HAN är den som är ansvarig för sin relation och sin flickvän.
  • smulpaj01
    Aliona skrev 2017-07-11 20:07:24 följande:
    Fast hon har inget ansvar för HANS relation. HAN är den som är ansvarig för sin relation och sin flickvän.
    NEJ jag går inte med på sånt bs. Hon är lika vidrig som han och jag skiter fullkomligt om jag blir kallad moralkärring av en nolla som ts!
Svar på tråden Han ska lämna sin tjej för mig.. Nu har jag kalla fötter