• Anonym (Ts)

Vad tycks om näspiercings på kvinnor?

Vad tycker ni om näspiercings på kvinnor? Menar en sån vanlig plupp på ena sidan av näsan, inte septum.

Tycker själv att det är fint och hade gärna velat ha, men maken tycker det ser billigt och "horigt" ut så det blev tvärnej direkt utan diskussion när jag tog upp det.

(Och nej jag vill inte göra det bakom ryggen på honom, till er som kommer föreslå det).

Men eftersom jag är en sån som bryr mig om andras åsikter så undrar jag vad ni själva tycker? Ser det verkligen billigt/trashigt ut? Eller kanske fint?

• Svar på tråden Vad tycks om näspiercings på kvinnor?
  • Anonym (Juzi)

Får nog hålla med maken där. Riktigt fult är det! Då är septum snyggare! Men att ha en liten plupp i ena näsborren ser bara billigt ut. Något som borde lämnats kvar på 90-talet.

• Kappan1927

Kan tycka att det är fint på vissa personer, har dock aldrig sett någon med piercing i septum som ser bra ut, de påminner mest om nötkreatur med ringar i näsan...

• Anonym (Ellie)

Tycker ifta att det kan vara ganska fint. Tycker personligen bättre om en ring än bara en plupp, men oh well...

Sen vet jag väl inte om jag skulle brytt mig om vad min partner tycker när det gäller saker jag gör med min kropp. Att ta ett litet hål är ju dessutom ingen stor grej, det är ju inte som att du tänkt tatuera leopardfläckar över hela din kropp. Vill du ha hål i näsan, tycker jag att du ska göra det. Inte "bakom ryggen" på din partner, säg bara rakt ut att du tänkt göra det. Du har bara ett liv.

• Anonym (Ingesnyggt)

Sorry ts jag tycker det är asfult. Inte bara på kvinnor, på män oxå. Tycker alla piercings i ansiktet är sjukt fult. Men det är ju bara min åsikt och den är aldrig viktigare än din rätt att göra vad du vill med din egen kropp. Så jobba på självförtroendet istället och gör det du själv tycker är snyggt utan att andras åsikter ska få påverka dig <3

• Anonym (Ts)
    Anonym (Ingesnyggt) skrev 2017-07-11 23:18:48 följande:

Sorry ts jag tycker det är asfult. Inte bara på kvinnor, på män oxå. Tycker alla piercings i ansiktet är sjukt fult. Men det är ju bara min åsikt och den är aldrig viktigare än din rätt att göra vad du vill med din egen kropp. Så jobba på självförtroendet istället och gör det du själv tycker är snyggt utan att andras åsikter ska få påverka dig <3

Självförtroendet är det inget fel på, jag är enbart nyfiken. Men tack.

Får se om jag lyckas övertala mannen dock, han stänger av öronen så fort jag börjar prata om det, så mycket ogillar han det haha. :(
  • Alvina

Tycker det ser hemskt ut. Det är varken fint på män eller kvinnor. Men om du tycker det är snyggt så tycker jag absolut du ska skaffa det. Det är bara att berätta för din man att du tänker göra det, det är ju din kropp och ditt val. Om du vill kompromissa behöver du ju inte ha piercingen på dig hela tiden.

• Anonym (V)

Jag tycker att det kan vara fint, oftast ser det. Ulligt och trashigt ut tyvärr. Det är verkligen inte classy med piercingar. Men det finns väl fejk-piercingar som du kanske kan testa innan du gör en riktig?

• Lussekatta

Kan passa en del 15-åringar, men nej inte en vuxen kvinna. Tycker också det ser lite trashigt ut.

• Jennie med ie

Jag har det själv och gillar det. Sen tycker jag det passar bättre på vissa än andra

• Anonym (Johnny)

Något för fjortisar, eller snarare något för 25 åringar som tror de är 12.

Svar på tråden Vad tycks om näspiercings på kvinnor?