Bli av med hemorrojder - har panik ????
Är gravid i v 38 och har ätit järntabletter som gjort att min mage totalt rasat. Gjort nr 2 upp till 5-6 ggr /dag vilket nu gjort att jag fått en stor jävla hemorrojder. ???? till slut orkade jag inte mer, med sömnlösa nätter pga smärtan, så jag gick till läkaren. Väl där ville hon skicka mig till sjukhuset för att tömma den /skära bort den (dom gör inte sånt på vårdcentralen tydligen)
Läkaren ringde till sjukhuset för att boka en tid åt mig så jag slapp sitta på akuten och vänta.
När hon ringer dit säger dom att dom söver personer för att ta bort hemorrojder och det kommer dom inte göra med mig som snart ska föda. Alltså min värld jävla rasade...
Det gör så himla ont att jag gråter... Har köpt alla, och nu menar jag alla, salvor suppar från apoteket.. Och inget hjälper känns det som.???? jag duschar av mig efter varje gång jag bajsat, baddar med Alcollösning (råd från doktorn), smörjer varje gång jag kissar. Suppar får jag inte in då jag inte når,, samt pga smärtan...
Vad fan ska jag göra? Jag har panik pga smärtan och vill bli av med det innan förlossningen. Ge mig råd, tips Allt ni kan komma på som kan hjälpa.
Har även försökt trycka in den men det går inte. Ringt privata läkare men alla har semester /inga tider finns....