Fula människor?
Jag håller med TS och ni försöker fördumma frågan.
Gissar på att alla ni som svarar är ganska fula.
Det är faktiskt såhär att enligt många studier som finns det något som kallas för attraktiv/skönhet vs. oattraktiv/ej skönhet. Många, många studier har kommit fram till olika saker. Visste ni tex om att söta flickor får bättre betyg än "fula" flickor? (Samma inlämningsuppgift = olika resultat).
Vi kommer aldrig ifrån att det faktiskt finns fula vs snygga människor.
Jag tillhör skalan som placerar mig på 9/10 i snygghet. Om inte 10/10. Jag ser väldigt bra ut med andra ord. Mina partner har alltid varit allt mellan 7-9 i skalan. På senare tid upplever jag mig själv sänka kraven pga min ålder (jag är inte 25 år längre). Så jag sänker till 5-6 i skalan.
Samma tankegång tror jag att de mindre attraktiva kör. Är man "ful" eller äldre så kanske man sänker nivån på kraven för partners utseende.
Och snälla, erkänn att det finns fula människor där ute. Detta är inte taskigt sagt eller ointelligent eller på något sätt mobbande. Detta är sanningen. Alla ser inte lika bra ut.
TS. Man siktar oftast på sin egen snygghetsnivå. Man nöjer sig alltid med bättre med sällan med sämre. Men har man inget val så tar man vad man får och det som är logiskt. En het tjej vill sällan dejta en totalt ful kille.
Var på en resa för några år sen. Åkte på sightseeing på en båt men några andra. Några killar började prata på ett språk som jag förstod. De sa om mig "vad gör hon med han killen, hon är ju snygg, ja hennes kille har säkert en massa pengar".
Den här killen visste jag att han var ungefär 7 på skalan och då var jag en 10:a.
Nej han var inte rik.