Vad är bästa alternativet för mig? Snälla, hjälp mig!
Hej alla!
Jag blekte mitt hår från svart till blont för ett tag sen. Under flera omgångar. Försökte vänta lite mellan varje gång och behandla håret extremt intensivt. Men det hjälpte inte. Håret gick av på flera ställen så att det syns. Det är bara ca tre cm långt på luggen och andra ställen i överhåret. Jag kan omöjligt dölja det med resten av håret. Mina frågor är följande
-Kan jag lägga hår förlängning där det bara är ca tre cm hår?
-Om inte, hur långt måste det vara minst.
-Vilken hårförlängnings metod är bäst för väldigt kort hår? Som dessutom är tunt?
- Vilken metod är skonsamma för väldigt torrt och skadat hår?
- Hur får man bort hårförlängningen som sitter fast hela tiden? Tror det heter nail nånting. Är väldigt osäker vad det heter.
- Mitt hår ser ut som en hockey frilla med bara ett par cm på halva huvudet av min främre vänstra ansiktshalva, ändå fram till polisonger, som också bara har ett par cm hår. Andra sidan, alltså höger sida, är ok men tunt med hår. Kan inte lägga om bena. Ser bara konstigt ut.
Snälla, hjälp mig med tips. Endast seriösa sådana önskas Tack. Är supertacksam för alla seriösa tips.
PS Min hårfärg har inte den där fina kalla blonda och askiga färgen som jag önskar.Har mer gult och orange på vissa ställen. Vågar inte bleka håret mer. Använder redan silver shampoo. Kan jag köpa nåt annat för att förbättra den blonda färgen?
Snälla hjälp mig, har ett extremt viktigt möte snart. Vill alltså ha hjälp med hårförlängnings tips och tips för den fula färgen jag har. Vill förtydliga att den orange färgen bara finns på vissa ställen av håret