Inlägg från: Anonym (Sover naken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sover naken)

Biomamman vill bestämma vad min sambo sover i!!!!!

Hej på er!!

Är sambo med en man som har barn sedan tidigare..

På nätterna kommer hans ena barn in och lägger sig i vår säng bredvid min sambo... Är 8 år!

En morgon frågade barnet vid frukost:
    - Pappa, varför var du naken inatt?
    Sambon svarade:
    - För att jag sover naken..
    Sen var det inget med det förrän biomamman skickade ett mess till min sambo där hon uttryckte missnöje med att han sover naken och borde vara påklädd.
    Jag sover också naken, har alltid gjort det.

Nu undrar jag vad ni tänker...
    Borde vi klä på oss??
    Känner att det är vårt rum där vi sover i, inte så att man springer naken hursomhelst!.

• Svar på tråden Biomamman vill bestämma vad min sambo sover i!!!!!
  • Anonym (Sover naken)

Blev lite fel i ts...
    det var inte bara att hon visade missnöje över det utan det blev en massa bråk om det då hon kräver att han ska vara påklädd, var lite snabb att skicka iväg ts.

Det är inget konstigt att barnet kommer in, blev lite fel hur jag skrev det. Barnen är självklart välkomna in på natten...

Det jag reagera på var att hon kräver att han inte är naken när jan sover..
    När de var gifta så sov de med minst underkläder på då hon tycker att det är äckligt att sova naken.

Visst ska man inte göra så barnen känner att det är obekvämt men samtidigt så vill man ju kunna sova hur man vill.

• Anonym (Sover naken)
    Anonym (V)) skrev 2017-07-13 19:55:36 följande:
    Så barnet har aldrig lagt märke till detta förut?
    Min sambo har sovit naken i flera år, efter deras skilsmässa. Men inget som kommit på tal förrän nu.
  • Anonym (Sover naken)

Barnet har inga problem med det, det är biomamman som tycker att det är äckligt med att sova naken och tycker att min sambo ska klä på sig, att är ohygieniskt.
    Inget sexuellt samband..

Tack så mycket för alla svar.

• Anonym (Sover naken)

Vi vet egentligen inte vad min sambos dotter sagt till sin mamma mer än att hon berättade om att hennes pappa sov naken den natten. Det som sas av biomamman var att hon inte tyckte att det var passande att han sov naken och att det är äckligt. Sa åt honom att han ska ha på sig kläder när han sov. Han sov naken när de träffades men ändrade det då hon tyckte det var äckligt att han sov naken i deras säng. Biomamman är ej bekväm med nakenhet. Vet inte om det speglats av till deras dotter.

Hon vill ha ett finger med i spelet oavsett vad vi gör. Aktiviteter, mat mm som någon annan skrev. Det är väldigt påtagligt att få negativa kommentarer om allt vi gör eller inte gör.
    Är vi hemma en dag tex och tar det lugnt så är det fel enligt henne utan vi ska göra nått då.

• Anonym (Sover naken)

Då dottern inte uttryckt till varken oss eller biomamman att det känns jobbigt eller att hon är obekväm med det så sover vi hur vi vill.. jag startade TS då jag reagerade på att biomamman lägger sig i vad vi sover i pga att hon har problem med det.. ingen annan. Och ville få era tankar kring det.

Jag har 2 barn, hurså??

• Anonym (Sover naken)
    Mirja von Beau skrev 2017-08-02 15:23:41 följande:
    Biomamman har väl knappast hittat på något, eftersom ni verkligen brukar sova nakna. Jag vet inte vad dina barn har varit med om, men tydligen har hans dotter några problem med att pappan ligger naken bredvid henne. Är det nu biomammans fel?
    Vad mina barn varit med om?? Vad tänker du då? Min sambos dotter känner inget obehagligt att han sover naken, hon frågade en morgon och hennes pappa svarade. Varken till oss eller biomamman har hon uttryckt att det kändes fel. Utan det är biomamman som har ett problem med vad jan sover i, eller i detta fallet vad han inte sover i. Så ja, då är det biomamman som har problem med det.. vi har pratat med henne och med dottern och det som kommit fram är att biomamman tycker att det är fel!!!

Tack för alla svar, nu lämnar jag tråden!!
Svar på tråden Biomamman vill bestämma vad min sambo sover i!!!!!