Brumma skrev 2017-08-01 17:08:43 följande:
Absolut respekterar jag din åsikt.
Ville vara påpeka att det finns människor som anser att sova naken inte är ok (se bara på inlägget strax ovan här) och har svårt att förstå att man måste få det till att mamman inte bryr sig när hon själv säger att hon gör det.
Mammor är inte perfekta varelser liksom :)
Jag tillhör inte dem som anser att det inte är ok att sova naken. Folk får väl göra som de vill. Mina barn är uppvuxna med att nakenhet är naturligt. Ändå var det plötsligt inte så naturligt längre när de kom upp i samma ålder som flickan vi pratar om här. Mina flickor ville inte längre krypa ner under täcket hos pappa, om de visste att han låg där naken.
Jag hade inte haft problem med att berätta det för honom, om de själva hade tyckt att det var för pinsamt att nämna det. Och han hade varit glad att jag gjorde det, Sån är nämligen vår relation. Men nu berättade de själva, och efter det var det kallingarna på när de var där.
Vad mamman sagt och inte sagt vet väl varken du eller jag.... kanske inte ens TS.. Det här kan ju vara en tråd endast skapad för att vi ska diskutera biomammor som lägger sig i det de inte har med att göra.. Vem vet?
Nej, mammor är inte perfekta varelser. Varför skulle just de vara vad ingen annan varelse är?