Vill ha pojke, tips?
Skriver anonymt för man får en massa skit om man vill ha ett visst kön. Jag vill ha en flicka eftersom jag redan har pojkar men ja jag blir glad vad det än blir.
Detta är vad jag läst.(I princip ska man göra allt så svårt som möjligt för spermierna om man vill ha flicka, för x- spermier är mer seglivade, y-spermier snabbare men känsligare.
Tid: ha sex minst 3 dagar innan eller 12 h efter äl för flicka, på eller nära äl för pojke.
Hur: ställningar där mannen kommer djupt inne i kvinnan främjar pojke. Om kvinnan får orgasm främjar det pojke. Undvik varma duschar tätt inpå samlag om du vill ha pojke.
Kost: Kaffe och te undviker jag för det främjar pojke. Rött kött och avokado ska också främja pojke. För flicka är mycket magra mjölkprodukter.
Hoppas ingen går på detta , men såklart tror man att tranbär gör en flicka så vem vet...
Har ätit/druckit som alltid liksom haft ungefär samma sex och fått en av varje.Sjukt att folk 2017 tror de ska kunna styra könet.50/50 gäller och det vet alla vettiga .