Jag hade turen att ha mens väldigt sällan med mina mini piller. De gånger jag väl hade mens så hade jag inte heller någon galen mensvärk. Så vet ju inte alls vad som är "normalt" att känna längre för min kropp.
Efter jag slutade med minipiller så var det inget speciellt första 2 veckorna. Möjligtvis lättare/gladare sent sinnesmässigt. Däremot hade jag endel värk, eller typ spände, i nedre delen av magen helgen jag förmodligen hade ÄL. Det var dock ca 2 veckor efter jag slutat med pillerna, så vågade inte riktigt tro att ÄL kommit igång. Det kan ju tyvärr ta några månader, och vad jag har förstått så tar det längre tid för vissa om man haft Cerazette.
Den största förändringen var att jag för någon vecka sedan, precis efter min beräknade ÄL, blev så sjuuuukt öm i bröstvårtorna. Helt galet! Enbart bröstvårtorna, inte hela bröstet. Har aldrig upplevt detta innan. det har lagt sig endel nu men är inte helt borta. Kom från en dag till en annan. Började såklart googla runt och är tydligen inget jätteovanligt efter ÄL. Men för en som aldrig upplevt det innan blev det lite av en chock :) Så hoppas såklart att det är ÄL som ligger bakom. Dyker säkert upp fler känningar efterhand. 10 år på piller tar säkert sin tid att rensa ut ur kroppen :)