Har bebis slutat växa?
Ska försöka göra en lång historia kort.
Fick mitt första plus på stickan 22/2 i år som slutade i ett MA 17/4 (då hade fostret inte levt på 3 veckor). En fruktansvärt omtumlande och ledsam händelse. Men vi tog oss igenom det och plussade igen den 12/6. Fick en blödning som liknade den jag först fick innan förra MA i måndags och sökte vård för detta i tisdags men fick inte träffa läkare förän i onsdags. Gjorde då ett VUL och skulle enligt sista mensen vara i v 8+1. Läkaren kunde dock bara se att fostret var i vecka 6+5 och såg heller inga hjärtslag. Hon sa att det inte behöver betyda att det är något fel då fostret är så litet och det då kan vara svårt att se hjärtslagen samt att man inte vet när min ägglossning ägt rum. Men i bilen hem började jag ju såklart fundera och insåg att det i princip måste vara omöjligt för mig att vara i 6+5 då det i onsdags var 4 veckor och 2 dagar sen jag plussade. Jag är så oerhört deppig och uppgiven i nuläget och famlar omkring i mörkret. Ny tid för VUL är den 24/7 och jag hoppas de kan överbevisa mig. Någon som kan dela med sig av liknande händelse som slutat som en solskenshistoria?