• Anonym (ehm)

Män som rätar till kuken!

Ehm problemet är inte att han rätar till kuken, problemet är att han inte verkar riktigt frisk i skallen. Byt till en normal kille så ska du se att de löser sig.

• Anonym (ehm)
    Anonym (SåÄrDet) skrev 2017-07-20 01:00:15 följande:

Ett gäng paykopat kärringar här inne, tur att man inte är med en sådan som bi , iof så hade jag satt er på plat på en gång om jag fixk höra bågot sådant.

Jajaja, räta till snorren nu så ska du se att det känns bättre
  • Anonym (ehm)
    Anonym (Samma här) skrev 2021-12-21 19:20:13 följande:
    Det här har jag också varit med om.
    Kliver ur bilen = rätar till kuken.
    Kliver upp ur badet = rätar till kuken.
    Reser sig från en stol = rätar till kuken.

Osv. Suck...
    Ja, och vad är det som är kontigt med det?

Jag har varit med om att kvinnor...

Kliver ur bil = rättar till pattarna som håller på och ploppa ur
    Kliver ur badet = rättar till pattarna som håller på och ploppar ur
    Reser sig från en stol = rättar till pattarna som hamnat på sniskan

Jävla konstigt att det i "jämställda" Sverige 2021 är helt ok för kvinnor att lägga kroppsdelar som sticker ut ur kroppen tillrätta men absolut inte för män. Eller så var det kanske så att den där jämställdheten inte alls var att det skulle vara lika för båda könen utan bara fördelar och friheter för kvinnor som inte gäller för män?
  • Anonym (ehm)
    Anonym (Samma här) skrev 2021-12-21 19:38:06 följande:
    Men såklart att man måste göra om tuttarna är stora. Och ni män bklir ju inte direkt ledsna när man lyfter på bikiniunderdelen efter att ha kommit upp ur badet.
    Nä, för vi män springer ju inte runt och gnäller över saker hos kvinnor som vi själva gör så vi låter ju kvinnor rätta till pattarna som de vill och så rättar vi till våra kukar när vi behöver det. 
  • Anonym (ehm)
    Ocdmänniska skrev 2021-12-21 23:06:27 följande:

Påstår folk verkligen att det är samma sak att rätta till brösten som att gå och ta på sitt underliv? Ni är bra roliga ni.

Japp men vissa kvinnor verkar ju inte fatta det för de sätter ju sig själva som mall för båda könen i alla lägen så bara för att deras undeliv inte sticker ut och kan hamna ikläm eller lägga sig fel vilket är obehagligt så utgår de ifrån att så är det för män oxå.

Och eftersom de är inkapabla att tänka längre än sig själv så tycker de såklar att allt som inte är som de själva är fel och dumt. Och det som är riktigt roligt är att samma personer sen anser sig vara "jämställda"... det är ju komiskt på riktigt Drömmer
  • Anonym (ehm)
    Anonym (Annika) skrev 2021-12-22 10:35:34 följande:
    Inte samma sak! Kuken är ju inte utanför byxorna och måste akut döljas. Ingen annan ser eller märker om det är lite snett innanför kalsongerna.
    Så du menar att kvinnor BARA rättar till pattarna för att de ska döljas, inte för att de ibland kan hamna fel och vara obekvämt?

Om pattar hamnar snett så och det känns obekvämt så är det helt ok för en kvinna att rätta till dem, men det är absolut inte ok om en man rättar till kuken som hamnat snett och det känns obekvämt?
  • Anonym (ehm)
    Anonym (Sandra) skrev 2021-12-22 12:31:52 följande:
    Men snälla nån. Kan du tänka dig att eventuellt leva tillsammans med den här killen i flera år framöver? Dumpa och leta vidare, du hittar någon bättre som kan detta med sociala koder och uppförande. 

Jag hade INTE sett honom som någon vettig att dejta. 
    Jag skulle snarare vilja påstå att både kvinnor och män som tycker att "rätt" sociala koder är att de får göra saker som andra inte får är omöjliga att leva med och bör dumpas omedelbart.

Jag hade INTE sett en sån person som någon vettig att dejta. Vem vill leva med en hycklare som har olika måttstockar beroende på kön?
  • Anonym (ehm)
    Anonym (Jämför fel) skrev 2021-12-26 16:36:54 följande:

Ni jämför fel. Ni kan inte jämföra mellan benen på killen med mellan benen på tjejen eftersom anatomin skiljer sig åt och då således känslan.

För att förstå varandra måste man jämföra lika med lika så gott som.

Anledningen att killar så ofta justerar penis är för att det är en kroppsdel som hänger markant utanför kroppen och lägger sig hit o dit på ett utmärkande sett som inte sker i samma utsträckning hos kvinnan.

För att få förståelse måste man jämföra med bröst då det också är en uthängande kroppsdel som då således har tendensen att hamna fel i samma utsträckning som en penis. I alla fall så nära som det blir anatomiskt möjligt att jämföra.

En uthängande kroppsdel har större tendens att lägga sig fel o då till större obehag. Så jämförelsen bröst med penis är därför befogad för att förstå varandra i frågan.

Precis så, men det tror jag iof att alla dessa "kränkta" damer mycket väl förstår men låtsas inte förstå för att inte mista ett gyllene tillfälle att spy galla över män och få alla sina ingrodda fördomar om män bekräftade Flört
  • Anonym (ehm)
    Anonym (X) skrev 2022-01-03 19:49:56 följande:

Så jävla trasigt att hålla på att dra i snorren. Har man problem åtgärdar man dom, och måste man dra i snorren så gör man det enskilt. Som att rota i näsan offentligt, fy fan.

Gäller samma regler för när kvinnor rättar till pattarna?
  • Anonym (ehm)
    Anonym (Samma här) skrev 2022-01-03 20:34:43 följande:
    Det är som någons slags magnetism mellan handen och kuken.....
    Ja, förmodligen samma magnetism som mellan händer och pattar på kvinnor....
Svar på tråden Män som rätar till kuken!