• Anonym (Rätar till snoppen.)

Män som rätar till kuken!

Knäpp tråd, men dejtar en kille som i tid och otid rätar till kuken och även bland folk.

Han tycks inte själv vara medveten om det och senast blev det pinsamt då mina vänner la märke till det.

Kan jag prata med honom om det? Hur lägger jag fram det?

• Svar på tråden Män som rätar till kuken!
  • Anonym (Samma här)
    Anonym (Rätar till snoppen.) skrev 2017-07-17 20:31:43 följande:
    Män som rätar till kuken!

Knäpp tråd, men dejtar en kille som i tid och otid rätar till kuken och även bland folk.

Han tycks inte själv vara medveten om det och senast blev det pinsamt då mina vänner la märke till det.

Kan jag prata med honom om det? Hur lägger jag fram det?

Det här har jag också varit med om.
    Kliver ur bilen = rätar till kuken.
    Kliver upp ur badet = rätar till kuken.
    Reser sig från en stol = rätar till kuken.

Osv. Suck...
  • Anonym (ehm)
    Anonym (Samma här) skrev 2021-12-21 19:20:13 följande:
    Det här har jag också varit med om.
    Kliver ur bilen = rätar till kuken.
    Kliver upp ur badet = rätar till kuken.
    Reser sig från en stol = rätar till kuken.

Osv. Suck...
    Ja, och vad är det som är kontigt med det?

Jag har varit med om att kvinnor...

Kliver ur bil = rättar till pattarna som håller på och ploppa ur
    Kliver ur badet = rättar till pattarna som håller på och ploppar ur
    Reser sig från en stol = rättar till pattarna som hamnat på sniskan

Jävla konstigt att det i "jämställda" Sverige 2021 är helt ok för kvinnor att lägga kroppsdelar som sticker ut ur kroppen tillrätta men absolut inte för män. Eller så var det kanske så att den där jämställdheten inte alls var att det skulle vara lika för båda könen utan bara fördelar och friheter för kvinnor som inte gäller för män?
  • Anonym (Samma här)
    Anonym (ehm) skrev 2021-12-21 19:33:49 följande:
    Ja, och vad är det som är kontigt med det?

Jag har varit med om att kvinnor...

Kliver ur bil = rättar till pattarna som håller på och ploppa ur
    Kliver ur badet = rättar till pattarna som håller på och ploppar ur
    Reser sig från en stol = rättar till pattarna som hamnat på sniskan

Jävla konstigt att det i "jämställda" Sverige 2021 är helt ok för kvinnor att lägga kroppsdelar som sticker ut ur kroppen tillrätta men absolut inte för män. Eller så var det kanske så att den där jämställdheten inte alls var att det skulle vara lika för båda könen utan bara fördelar och friheter för kvinnor som inte gäller för män?
    Men såklart att man måste göra om tuttarna är stora. Och ni män bklir ju inte direkt ledsna när man lyfter på bikiniunderdelen efter att ha kommit upp ur badet.
  • Anonym (Woman)

Låt killarna rätta till sina kukar ifred. Det är ett omedvetet och normalt beteende hos män. Precis som när vi tjejer rättar till brösten. Det är en jävla skillnad om en kille stirrar på någon medan han tar sig på kuken jämfört med en spontan justering utan någon baktanke. För en kille är det som att dra handen genom håret. De fixar till sig helt enkelt. 

• Anonym (Elefantfotsf...)

Har full förståelse för män som behöver rätt till paketet. är utrustad med blygdläppar modell xxxxl (Tänk inte kameltå utan elefantfot) och behöver rätta till dem ungefär på samma sätt.

I åtsittande byxor ser det faktiskt ut som jag har ett paket, vilket inte är särskilt kul. Efter många år på gymmet har jag lyckats skaffa ett arsle som faktiskt skulle sett bra ut i vilka åtsittande byxor som helst men kan inte visa det ändå pga detta.

Vilket jäkla öde.

• Anonym (AF)
    Anonym (Rätar till snoppen.) skrev 2017-07-19 21:29:14 följande:
    Män kan oftast väldigt lite om fittan.
    Det är för att kvinnor oftast undviker att greja med den offentligt. Vilket är synd...
  • Anonym (ehm)
    Anonym (Samma här) skrev 2021-12-21 19:38:06 följande:
    Men såklart att man måste göra om tuttarna är stora. Och ni män bklir ju inte direkt ledsna när man lyfter på bikiniunderdelen efter att ha kommit upp ur badet.
    Nä, för vi män springer ju inte runt och gnäller över saker hos kvinnor som vi själva gör så vi låter ju kvinnor rätta till pattarna som de vill och så rättar vi till våra kukar när vi behöver det. 
  • Anonym
    Anonym (Samma här) skrev 2021-12-21 19:38:06 följande:

Jo. Var i helvete har du fått det ifrån?
  • Anonym (Me)
    Anonym (Woman) skrev 2021-12-21 19:50:31 följande:
    Låt killarna rätta till sina kukar ifred. Det är ett omedvetet och normalt beteende hos män. Precis som när vi tjejer rättar till brösten. Det är en jävla skillnad om en kille stirrar på någon medan han tar sig på kuken jämfört med en spontan justering utan någon baktanke. För en kille är det som att dra handen genom håret. De fixar till sig helt enkelt. 
    Rättar inte till brösten
  • Ocdmänniska

Påstår folk verkligen att det är samma sak att rätta till brösten som att gå och ta på sitt underliv? Ni är bra roliga ni.

Svar på tråden Män som rätar till kuken!