• amanh11

    Bröstförstoring

    Har funderat över detta i flera år nu. Jag vill verkligen göra en bröstförstoring, men det som hindrar mig är ifall man får komplikationer eller om man ångrar sig...

    Är verkligen platt. Har 75a på bh och den är typ lite stor.. använder inte ens bh längre, får gå med sporttoppar för att de enda jag vill är att bröstvårtorna inte ska synas, och bygeln på bh-n far ändå upp för att jag inte har några bröst, så det är bara jobbigt.

    Känner mig inte alls kvinnlig med mina bröst och har alltid tänkt att de växer till sig, men de har inte växt sen jag var typ 16 år..

    Har ni andra några erfarenheter?

  • Svar på tråden Bröstförstoring
  • eja091

    Jag gjorde bröstförstoring förra hösten.

    Trivdes inte alls med dom sen jag fick barn.

    Hade strl 75b då. Nu har jag D kupa.

    Och nu idag är jag nöjd.. men resan hit i vintras var hemsk.

    Efter min operation så är man såklart väldigt öm o kan nästan inte göra nånting själv.

    Det gick nästan 1 månad så blev jag sjuk, hög feber. Det gick några dagar o det gav sig tillslut. Sen kom det igen o så fick jag se att ärret under mitt högra bröst hade börjat spricka upp och varade o vätskade sig en hel del.

    Fick åka till akuten, hade då 39 graders feber.

    Dom sa att det var jättebra att jag kom in o inte vänta hemma på att bli frisk. Jag fick en massa antibiotika rakt ut i blodet. Alla möjliga kom o titta på såret. Jag låg där 2 nätter o 3 dagar. Läkarna ringde min klinik o jag fick åka dit direkt så kirurgen fick sy om det. Med tanke på att det vätska sig så mkt så fick jag en dräneringsslang i bröstet som var över 1m lång som fick till en liten påse som jag fick bära runt på i 10 dagar. Det var 10 dagar i soffan. Fick inte duscha heller. Jag mådde så dåligt o ville bara ha allt ogjort. . Efter 10 dagar tog de bort slangen. Fick komma pä ett återbesök till o ta bort stygnen. Efter mkt om o men så blev det bra. Men jag skulle aldrig göra om det.

Svar på tråden Bröstförstoring