Bröstförstoring
Jag gjorde bröstförstoring förra hösten.
Trivdes inte alls med dom sen jag fick barn.
Hade strl 75b då. Nu har jag D kupa.
Och nu idag är jag nöjd.. men resan hit i vintras var hemsk.
Efter min operation så är man såklart väldigt öm o kan nästan inte göra nånting själv.
Det gick nästan 1 månad så blev jag sjuk, hög feber. Det gick några dagar o det gav sig tillslut. Sen kom det igen o så fick jag se att ärret under mitt högra bröst hade börjat spricka upp och varade o vätskade sig en hel del.
Fick åka till akuten, hade då 39 graders feber.
Dom sa att det var jättebra att jag kom in o inte vänta hemma på att bli frisk. Jag fick en massa antibiotika rakt ut i blodet. Alla möjliga kom o titta på såret. Jag låg där 2 nätter o 3 dagar. Läkarna ringde min klinik o jag fick åka dit direkt så kirurgen fick sy om det. Med tanke på att det vätska sig så mkt så fick jag en dräneringsslang i bröstet som var över 1m lång som fick till en liten påse som jag fick bära runt på i 10 dagar. Det var 10 dagar i soffan. Fick inte duscha heller. Jag mådde så dåligt o ville bara ha allt ogjort. . Efter 10 dagar tog de bort slangen. Fick komma pä ett återbesök till o ta bort stygnen. Efter mkt om o men så blev det bra. Men jag skulle aldrig göra om det.