Gjorde jag rätt?
Hej! Jag är ny på denna sidan men just nu behöver jag stöd ifrån alla håll. Jag behöver veta om jag har agerat rätt i denna situation.
Jag pendlar rätt mycket fram och tillbaka mellan USA och Sverige. Mina senaste förhållande har alltid varit med amerikanska kvinnor. Så den biten fattar jag väldigt kort.
Jag träffade en tjej för cirka 2.5 år sedan som var gift med sin man som hon fortfarande är gift med fast dem har separerats. Mitt samvete åt upp mig om att inte åka till Atlanta och träffa henne för sex för att jag ville inte ha det på mitt samvete.
Däremot förra vintern runt november så kom denna tjej på hennes man när han var otrogen mot henne så vi kunde starta vårt förhållande. (jag är medveten om att jag är lika smutsig här som jagade en gift kvinna).
Vi har nu träffats fysiskt i 6 månaders tid men det började komma varningsflaggor sen förra veckan.
Hon var otrogen mot mig och ljög om det rakt ut tills jag fick reda på sanningen genom mina metoder.
Det tog 3-4 dygn av lögner och förnekelse om att hon var otrogen tills jag fick information av hennes ex man att hon var med någon annan. Jag spelade dum för hennes exman och sa att jag inte hade fått tag på henne i två dygn och han sa vad han sa till mig.
Efter detta konfronterade jag henne igen och hon ljög en gång till och hittade på en massa men då ringde hon hennes ex man och sa att jag var någon psykad ex pojkvän.
Han köpte inte det argumentet och hörde av sig till mig och vi pratade och mer bullshit som hon sa dök upp.
Eftersom mitt tålamod tog slut med lögnerna berättade jag för hennes ex man om all flört och otrohet som pågick bakom hans rygg i två år och förklarad även att hon har gjort så med andra snubbar i förhållande också som hon erkände till mig vilket nu har lett till att han har fördelen mot henne i en rättegång om vård av deras barn och hur pengar skall fördelas mm då han står för all inkomst i hushållet fortfarande.
Efter att jag tog så mycket stryk för att hon inte var ärlig mot mig ifrån gjorde jag rätt som tjallade ut henne till hennes exman?
En som såkallat älskar mig så som hon påstod skulle aldrig sätta mig i en situation om otrohet och avslutat mig och henne ordentligt.
Så är jag super ond som sjönk till hennes nivå eller är det Karma och andra hade säkert gjort värre saker?