Vad vill han? Jag förstår ingenting..
För ett år sedan träffade jag vad jag känner är mannen i mitt liv. Vi hade en väldigt intensiv kontakt under några månader, träffades dock inte så mycket då vi har en bit mellan oss. Efter några månader tyckte han att det gick för fort och att jag ställde krav och bröt med mig. Jag blev helt förkrossad och gjorde allt för att vi skulle försöka reda ut det.. Han besvarade inte mina meddelanden och jag mådde jättedåligt. Försökte gå vidare och träffade några killar men det funkade inte då mina känslor för honom aldrig försvinner. Nu sen ca 5 månader har vi kontakt igen, jag tog kontakt. Vi hörs då och då. Han tar ibland kontakt men mer sällan. Då är det bara vardagsprat.
Nu har vi träffats tre gånger senaste 3 månaderna och när vi har setts så har vi sex, myser, pratar och har jättetrevligt. Jag är så kär i honom och det vet han om. När jag säger det säger han bara något gullig men ingenting annat. Han säger att han tycker om mig men jag tror mer att det är som en vän.. Hade han varit intresserad av något mer hade han väl visat det när jag säger vad jag känner? Varför vill han träffa mig och ha sex när han vet vad jag känner. Han har ju knappast problem att få tjejer.. Jag vet att det är så dumt av mig att träffa honom eftersom mina känslor blir starkare.. I början när vi träffades var han jättegullig och kärleksfull.. Vad vill han med mig? Varför tar han ibland kontakt för att ha mig i bakgrunden? Om han vet att jag vill vidare om han inte vill ha mig varför släpper han mig inte? Vi är båda 35 år gamla...
Känns hopplöst att jag inte kan gå vidare :( Hur ska jag hantera detta?