• Vllclv

Träffa nya pojkvännens barn?

Hej!

Jag har en fråga. För 2 år sedan så träffade jag en kille. Han har 2 barn den tidigare och jag har ett barn sen tidigare.

När vi träffades så var han deprimerad, han mår bättre nu men under dessa 2 år så har han till och från mått sämre då det har hänt olika saker. Alltifrån sålt hus, hans pappas bortgång, 2 flyttar, sonen som mått dåligt.

Nu till saken är att jag har inte träffat hans barn än, när jag tar upp frågan så säger han att det kommer.

Han har träffat mitt barn.

Hur länge ska jag vänta? Han säger att han vill vara tillsammans med mig och starta ett liv med mig

• Svar på tråden Träffa nya pojkvännens barn?
  • Vllclv

Under dessa 2 år så har vi träffats ganska hattigt. Det är inte förrän det senaste halvåret/ året som vi har träffats varannan vecka. För innan hade han barnen så hattigt.

När jag frågar honom så säger han att anledningen till stt jag inte fått träffa barnen är för uppbrotten, flyttarna, att ena barnet mått dåligt att han vill bygga upp relationen med dom igen, och för att han själv mått dåligt. Sen tycker han att jag pressar honom.

• Vllclv

När jag frågat honom så säger han bara inom sinom tid, det kommer eller snart och då har jag inte frågat vidare för jag känner att jag pressar honom. I oktober förra året sa till barnen att dom snart skulle få träffa mig och då pratade han om att vi skulle äta middag.

Nu senaste veckorna har vi mest tjafsat för att jag känner att jag vill bli mer delaktigt jag vill göra saker med honom hans barn och mitt barn. Men just nu känns det som att han vill leva sitt eget liv med han och sina barn.

• Vllclv

Han har träffat min dotter. Det gjorde han i slutet av aprill förra året.

Visst under dessa 2 år så har det hänt så otroligt mkt. Jag tvivlar egentligen inte på hans känslor för när vi väl ha träffats så har allt varit jättebra och han visar verkligen att han tycker om mig och lika så då vi inte har träffats.

Men jag får försöka backa undan lite och se vad som händer... även om det är jobbigt

• Vllclv

frågade honom för någon vecka sen när vi tjafsat om det kändes bättre att jag höll mig undan. Han svarade jag vet inte troligen inte för att han tyckte om mig. Men jag får göra det till handling istället då kommer det ju märkas om han menar det han säger

Svar på tråden Träffa nya pojkvännens barn?