Fördelning nätter
Hej!
Jag tar alltid nätterna, vår son vaknar oftast varannan timme eller oftare så tar det allt från 15 min-60 min innan han somnar om igen. På tidiga morgonen brukar han vakna 1 gång i timman... sover lätt då.. Min sambo vaknar ej när sonen skriker på nätterna , han sover oftast i vardagsrummet.
Han är ledig ca 8 veckor på sommaren. Har då gått upp o gett sonen till honom så ja kan få ca två timmar sammanhängande sömn till.. nu är han upprörd över detta.. han tycker jag är lat. Han vill att jag istället ska gå upp med sonen byta blöja o försöka vagga han till sömns med vagnen.. sen har vi oxå en hund som måste ut i samma veva, jag tycker sambon sonen hunden kan ta en morgonpromenad så ja kan få vila.. om han tar sonen vill han att jag tar hunden.. problemet fär mig är att det är väldigt svårt att somna om ifall jag går ur med hunden... tar väldigt lång tid.. ja tycker han kan ta vovven när jag ammar sonen...sen tyc?er jag att han kan ta sonen o vagga o byta blöja på han så ja får sova lite tll.. han tycker jag är lat som inte kan göra det här när jag ändå är uppe i och med amningen..
Vad tycker ni om vår situation och hur ska vi lösa morgonen?