• Anonym (bländad)

Ni som legat med väldigt bildsköna och perfekta människor?

Har det gjort att ni haft svårt att nöja er med andra vanliga typer av utseenden och kroppar senare?

Hade en affär med en man som var min idealbild personifierad när det kom till utseende. Blev helt betagen och har inte kunnat åtrå någon annan efter det. Kan inte sluta jämföra och leta efter det i andra. Hur kan man omprogrammera sig själv att uppskatta annat efter en sån upplevelse? Ville ha sex med honom hela tiden, som att jag aldrig kunde få nog.

Vill gärna höra hur era tankar går som varit med någon som varit fulländad i era ögon och hur det påverkat er?

• Svar på tråden Ni som legat med väldigt bildsköna och perfekta människor?
  • Anonym (Krav)

Jag har alltid höga krav på den jag är med samt på mig själv. / kvinna

• Pumakvinna

Det finns de som påverkat mer än andra och som alltid finns där på en specifik plats som åtrån varit väldigt stark med. Men de jag har haft bäst sex med har inte varit varken bildsköna eller perfekta, ändå har jag varit väldigt tänd på dem och även kär.
    De som varit riktigt s k bildsköna har mer gett mig en slags berusning lite som att vinna högsta priset. Det har gett en falsk känsla av ökat egenvärde. någon jag vill synas med och visa upp. Nackdelarna är att man själv kommer i andra hand vilket jag inte gillar eftersom jag helst vill ha första platsen, eller i allafall delad sådan. Snygga människor har också alltid en drös beundrare som bara väntar på att få hugga in. Frestelserna är för många, förståeligt nog!

• Anonym (Dani)

Finns människor man aldrig glömmer. Har haft perioder då vissa människor verkligen har påverkat mig på det viset du beskriver. Men det har alltid gått över... finns ju många attraktiva män där ute. Å andra sidan kanske det är svårt att glömma om man kommit varandra nära; haft sex med varandra osv...

Varför tog det slut?

• Anonym (Är det en kick?)

Så är det en kick för er tjejer att få till det med en bildskön kille?
    blir era kompisar avundsjuka?

• Anonym (Me)

Ingen kan vara fulländad.

• absalon

Om man bara själv är totalt  formfulländad, infinner sig aldrig problemet. Min gamla mamma sa alltid att jag var väldigt vacker som barn. Ser ingen orsak att ompröva hennes utsaga.Cool

• Anonym (Japp.)
    Anonym (Är det en kick?) skrev 2017-07-26 02:00:09 följande:

Så är det en kick för er tjejer att få till det med en bildskön kille?
    blir era kompisar avundsjuka?

Tjejer är i regel mer utseendefixerade än killar.
Svar på tråden Ni som legat med väldigt bildsköna och perfekta människor?