Inlägg från: Fröfröken |Visa alla inlägg
  • Fröfröken

Februarimammor 2018 Linköping

Hej alla!

Jag bor i lkpg o väntar trean 3/2 :) har en pojke på 7 o en flicka på 4 innan. Kul att ha kontakt med ngr i närheten som väntar ungefär samtidigt, idag kände jag första "sparkarna" fast jag bara är i v 13, härligt men overkligt!

Mvh Fröfröken

• Fröfröken

Hej alla! Jag är i slutet av v 14 nu o BF 3/2. För mig har illamående o tröttheten princip släppt men magen växer påtagligt. Inga småblödninfar denna grav men haft det båda tidigare, vanligt o ofta ingen fara har jag lärt mig om än man blir orolig ! Har hunnit med inskrivningen som handlade om allmän gravidinfo o blodprov. Samma bm som sist så känns bra. Ul med kub hade vi veckan efter, 2 v sen nu, och vi fick se en pigg krabat, tillsynes frisk :) detta är alltså mitt tredje barn, har en pojke på 7 o en flicka på 4 sen innan. Trevlig att ha kontakt med ngr i samma stad ! Bor i Lambohov, och har, erkänner jag, redan klickat hem en vagn, en kronan city på rea, nästan halva priset ! Tips ;) har flera vänner som är nöjda med den. Vi har inte vår gamla vagn kvar så kul med en ny till trean.

Ta hand om er alla! //Fröfröken

• Fröfröken

... specifikt var i samband med de (sparsamma) blödningarna .. men hade inte kraftigt ont, vilket många sa är skillnaden. Man är helt enkelt ner känslig .. o mycket är normalt . Men va skönt att du snart har tid hos Mvc!!

• Fröfröken

Hej alla !

Jag har BF 3/2 o bor i Lambohov ! Väntar en lillasyster till mina två barn på 5 o 7. Kul att ha lite kontakt på vägen fram

MVH Fröfröken

Svar på tråden Februarimammor 2018 Linköping