Inlägg från: cissi82 |Visa alla inlägg
  • cissi82

Februarimammor 2018 Linköping

Vi ska ha barn i januari är 35 år bor oxå strax utanför Linköping.

• cissi82

Carrolkpg, kub är gjort för ett tag sen. Men fick dåliga siffror så vi har gjort nipt. Det var en lång väntan innan provsvaret kom igår äntligen. Och allt såg bra ut så nu kan vi andas ut och njuta lite mer av semestern . Inte lång tid kvar tills ni får se er lilla. Mysigt! Har ni barn sen innan?

• cissi82

Carrolkpg, japp vi har en kille som blev tre i våras.

Calici, vi gick på den gemensamma infon i maj. Var även två bekanta som oxå var där så känndes lite konstigt.
    Det jag tyckte var bra var infon om nipt som vi inte visste något om. Annars kändes det inte så intressant tyckte inte vi

• cissi82

Jag är i v 16, har typ ingen mage alls. På kvällarna kan man se det då är jag svullen. Har berättat för några på jobbet och chefen vet. När jag kommer tillbaks är jag i v 20 och har rul och en tid hos läkaren på kvinnohälsan dagen efter. Så börjar med semester typ

• cissi82

Vi har berättat för våra föräldrar och några på jobbet inkl chefen. Det gjorde jag tidigt då hon skulle omplacera mig till hösten. Känndes bäst å göra det då jag kommer bli sjukskriven tidigt denna graviditet. Några vänner har vetat det innan kub.

• cissi82

Nej va jobbigt carrolkpg :/ hoppas att det är normalt som man kan ha till och från under graviditeten.
    Håller tummarna och tänker på dig, kram

• cissi82

Sigge1235, vi väntar oxå en tjej. Har bf 12/1 bor en bit utanför stan och är 35år. Vi har en son på 3,5 år oxå.

Mår du bra i din graviditet?

• cissi82

Ucarrolkpg, va roligt att höra. Grattis! Håller timmarna för dig. När är det dags för vul?

• cissi82

Jo tack det går bra. Gick in i v31 igår. Sjukskriven sen snart två månader tillbaks. Foglossning.
    Nytt Läkarbesök på tisdag med nytt ul som vi ser fram emot :)

Svar på tråden Februarimammor 2018 Linköping