• Anonym (Dean)

    Tjejer/kvinnor hur ofta tänker ni på sex?

    Är det mer eller mindre ifall ni är i en relation?

  • Svar på tråden Tjejer/kvinnor hur ofta tänker ni på sex?
  • Anonym (Lina)

    För mig går det i perioder. Man är alltid sugen veckan innan mensen, eller efter ägglossningen. Kan ha ett enormt sug då, under mensen känns underlivet mycket så då brukar jag va sugen med, om jag inte har för mycket mensvärk. Men sen är det dött.. sen går cykeln om igen samma nästa månad . Men mår jag psykiskt dåligt så låser det sig totalt ha sex eller ens tänka på sex. Det handlar mycket för mig om hur mitt mående är

  • Anonym (Jonna mn)

    24/7 skulle jag säga, är väl lite extrem kanske.

  • Anonym (Well)

    Sällan.. mer om jag verkligen är med ngn då kan jag tänka på det mer/ofta för att jag vill ha det och det finns tillgängligt, men sällan jag tänker på det och eller är kåt utan att vara med ngn/ när jag är ensam.

    Om det slår mig är det oftast att man vill ha närhet och mysigt väldigt sällan man går runt och tänker på det och är kåt bara sådär.

    Du måste nog dela upp frågan hur ofta ngn tänker på sex alternativt är kåt eftersom dessa inte alltid hör ihop i kvinnohjärnan. ( kan ofta höra ihop dock men lika vanligt att det inte gör det)

  • Anonym (VitTant)

    Ofta! Om jag är stressad: hela tiden. Är sugen under mensen också.

    Men visst har det hänt att jag hamnat i en period när det varit liiiiite mindre. :) inte ofta.

  • Anonym (sex on my mind)

    Svårt att uttala mig om eftersom sex för mig är så många olika saker och nivåer beroende på om jag är singel eller i ett förhållande?!

     Jag tänker faktiskt mer på sex när jag är singel genom fantiser och att flörta med olika personer och sånt. Spelar spelet mer. Sen om jag har en fling med någon blir det typ sex non stop genom att man skriver heta sms, träffas, lever tillsammans i en sexbubbla liksom. Det är känslan jag har i omkring mig själv som är sexig, den har inte alltid så mycket med det fysiska att göra- Jag känner mig bara så otroligt sexig stor del av tiden.

    Sen första åren blir det otroligt mycket sex i ett förhållande vilket är underbart men sen avtar det och jag tänker inte längre så mycket på sex. Kan glömma det i perioder och inte ens bli kåt i mina förhållanden på månader. Skulle säga att jag är som mest kåt i tillfälliga realtioner med olika kk´s

  • Anonym (Gissar hejvilt)
    Anonym (Me) skrev 2017-07-25 11:13:11 följande:

    Inte speciellt ofta.


    Tänker du mer på annat som skor handväskor istället?
Svar på tråden Tjejer/kvinnor hur ofta tänker ni på sex?