Vi som börjar med IVF hösten 2017
Alla med pco eller pcos det finns en sluten grupp på fb nu för oss med pco som försöker med ivf. Gå med så blir vi fler som kan stötta varandra.
Alla med pco eller pcos det finns en sluten grupp på fb nu för oss med pco som försöker med ivf. Gå med så blir vi fler som kan stötta varandra.
Är så nervös. Har planerat FET nu i veckan men är så rädd att de sista inte ska klara upptining. Har någon annan här gjort FET hur gick de för er ? Vilken dag i cykeln satte ni in. Ja gör stimulerat.
Håll tummarna för oss nu gjort FET. Testdag 14/9.
Började blöda på dag 11 sist och det blev inget.
Hej allihop! Hoppar också in här. Har följt tråden några dagar, men inte lyckats bli medlem tidigare för sidan krånglat.
Jag är just nu en ruvare på vårt första ivf försök. Gjort två inseminationer tidigare som inte fungerat, så nu hoppas vi på bättre resultat. Är på rd 6, har testdag 13/9. Fattar inte hur jag/vi ska kunna vänta så länge! Känns som det redan gått en månad! ????
Jag tjuvtestade i morse o det var negativt. Var ett billigt test som gick ut för ett år sedan, men ändå... Har haft lite små nyp i magen - typ som mensvärk men bara små hugg. Tror det är kroppen som förbereder att spola ut, men jag vet inte. Brukar endast ha mensvärk från exakt i samma stund som jag börjar blöda o mensen ska komma om fem dagar egentligen. Suck... Vet inte, men jag känner bara på mig att det inte fäst. Är också deppig just nu - är det Lutinus? Någon mer som känner så med det läkemedlet? Eller det kanske bara är oro?
Så kom det en liten blödning.. en dag innan bim. Är på rd11 idag. Gjorde ett gravtest och det visade tvärnegativt..
Fyfan hur det känns nu. Nu känns det hopplöst. Tänker på att nu har jag bara 2 försök kvar... usch det här är inte roligt
Hej
Är det någon som vet om det helt förbjudet att få börja med sprutor direkt efter misslyckad FET? Stimulerad FET. Förstår inte riktigt varför msn måste vänta en cykel. Så fort man slutar med stimulering kommer ju mensen. Är det inte riktig mens då eller ? Fick svaret av kliniken att det mer handlade om att få plats i äggplocksschema.
Har aldrig gjort FET så vet faktiskt inte men det borde gå direkt! Har du alltså testat negativt nu? Ska jag ta bort dig från ruvare?
Hej
Är det någon som använt menopur och hur blev resultatet ? Bytte frpn gonal f till menopur och undrar om det är bättre.
Jag använde menopur och är gravid i vecka 5+3 nu.
Hoppas det går bra för dig med!