Vi som börjar med IVF hösten 2017
Hänger på här! 4e försöket om 3 veckor
Hänger på här! 4e försöket om 3 veckor
Hej
Är det någon som fått tillbaka blastocyst som ruvar? Är det någon som vet ungefär när blastocyst fäster om den gör det?
Jag ska få tillbaka på lördag ....4e försöket....
Ruvartiden gör en galen...har börjat med lutinus för första gången vad fick ni för biverkningar?
Idag var det dags för ET vi fick embryo 5 dagars nu börjar helvetesruvningen
Hej tjejer!
Jag är här fastän jag inte skriver så mkt. Sjukt jobbigt med ruvning...d5....går så sakta och inbillar mig allt möjligt.
Lutinus har dessutom gett mig klåda som svamp i underlivet.....
Waldensten16
Dag 6.... känner mig som lite mensvärk vågar inte hoppas något vill sova bort resten av tiden känner psykisk stress från morgon till kväll
aa samma som dig, har pros så därför blir det frysning av mina. Dom ringde idag och 1 ägg har dom fryst ner och det andra skulle dom kolla om det utvecklas till imorgon. Hur har det gått för dina ägg? jag går på Linné kliniken. Vart gick du?
Började blöda idag så ruvartiden är över för mig. Har egentligen testdag först den 23 oktober men kände det på mig redan innan att det inte blev något denna gången.
Ska ringa kliniken i morgon. Har två i frysen och hoppas kunna göra en FET så snart som möjligt. Någon som vet hur länge man måste vänta?
Tung dag idag :(
Testade precis och fick ett plus fattar ingenting är typ i chock