Vi som börjar med IVF hösten 2017
hej! får man vara med här , jag är på ruvardag 6 idag med ett fint 4 celligt embryo.inget är som väntans tider,
hej! får man vara med här , jag är på ruvardag 6 idag med ett fint 4 celligt embryo.inget är som väntans tider,
vi ska påbörja vår andra ivf omgång nu , ska börja med sprutor imorg om mensen drar igång imorg. äggplock vecka 4 nu i januari. denna gång ska jag köra menopur och orgalutran , eftersom jag inte mådde bra på synarelan. hur mår ni andra som har börjat med sprutorna just av dessa två kombinationer? kämpa på alla andra. :)
har idag vart på ultraljud och är på min sjunde sprutdag. det växte på bra och jag skulle fortsätta med sprutor till på lördag och sen ta ägglossningsprutan kl 23 på söndag för att sen ska det bli äggplock på tisdag kl 11
.hoppas få ut många fina ägg. detta är vårat andra ivf försök. har fyllt 40 nu .hoppas ni andra lyckas ochså :) mår förvånasvärt bra denna gång på sprutorna tack och lov.
hej! gjorde äggplock idag , fick ut 5 ägg och jag är 40 1/2 år så man får ju vara nöjd. hoppas nu att alla blir befruktade som förra gången :) de ringer angående besked imorg förmiddag , blir det en bra befruktning så odlar de till blastocyster . annrs 2 dagars . hoppas ni alla lyckats :) kram
Jag är också född 77.
Hade äggplock igår - fick ut 6 st. Vår klinik ringer inte tillbaka, vill man ha svar så får man maila labbet. Vi har valt att inte göra det, utan vi inväntar svar på torsdag.
Första gången för oss
Håller tummarna!
Tack för allt stöd allihopa. Känns bra att ha den här lilla gruppen som vet vad man går igenom.
Tog ett test nu för säkerhetsskull och det visade minus så då vet jag. Kan man sluta med lutinus direkt? Skulle va så skönt å slippa den och då kommer mensen igång på riktigt.