Vi som börjar med IVF hösten 2017
Ja verkligen! De var ca 12 st, 8 på v stora och fina, 4 något mindre på högra. Känns att det börjar bli trångt!
Ja verkligen! De var ca 12 st, 8 på v stora och fina, 4 något mindre på högra. Känns att det börjar bli trångt!
Hur går det för dig? Har du vul denna vecka?
Hur har ni legat i Östradiol värdet under behandlingen?
Till mig sa dom bara att jag inte skulle springa eller rida (för skumpandet antar jag) Utan istället promenera. För mig spelar de ingen roll för jag tränar inte i vanliga fall :)
Så spännande! Jag ska börja med menopur idag och vul i slutet på veckan.
Hur gick det idag? När blir det äggplock? :)
Låter som att vi är på precis samma plats i behandlingen. Ska också på vul 2 på fredag och plock början av nästa vecka.
Ja nu är det inte långt kvar.. så sjukt nervös redan. Händerna skakar och en puls på 10 000... Men försöker intala mig att vid det här laget imorgon är det över.. vad fick nu för instruktioner angående frukost på morgonen? Vill minnas att de sa att jag skulle äta frukost men nu blir jag osäker... kanske sa de att jag INTE skulle göra det... får nog inte i mig nåt iaf som det känns just nu haha..
Sex ägg blev det och sambons spermier var pigga och glada! Så nu får de gotta sig över natten och de ringer imorgon, pirrigt!
Vad sa de om äggplocket? För visst hade de vul nr 2 idag? Ska du fortsätta med sprutorna?