• Västerås

Vi som börjar med IVF hösten 2017

Emsoff skrev 2017-10-19 12:02:11 följande:

Hurra!!! När är din riktiga testdag?

Imorgon men jag ringde kliniken idag ang lutinus de sa att jag inte behöver ta mer
  • Västerås
    Areeya skrev 2017-10-20 07:30:59 följande:

Jag använde menopur och är gravid i vecka 5+3 nu.

Hoppas det går bra för dig med!

Jag fick också menopur och positivt resultat (2 embryon)
  • Västerås
    Areeya skrev 2017-10-20 16:54:53 följande:
    Stort grattis!

Jag fick tillbaka 2 embryon också.
    Åh vad skoj! Grattis!!! Tror du att både klarade sig?
    Var ditt streck tydligt?
    Går och nojjar hela tiden...
  • Västerås
    Areeya skrev 2017-10-20 19:34:31 följande:
    Tack! Jag tror det är bara ett som tagit sig fast strecket är jättetydligt nu.

Gjorde blodprov 15 dagar efter insättningen fick bara 1214 E/L.

Håller tummarna för varandra!
    ååh blodprov...dum kommentar men vart gör man det skulle också vilja se...är så jävla nojjig
  • Västerås
    hanna8911 skrev 2017-10-20 19:49:04 följande:

Ni som plussat! Hur har ni känt innan? Om ni haft mensvärk, har den varit som vanligt?

Jag har känt mig annorlunda...rapar mkt brukar inte göra det. Sen brukar jag få spottings fick  inget. Den mensvärk jag trodde det var kändes som svagare och magen gurglade mer. Vid ett tillfälle kändes det som att åka hiss snabbt i magen då trodde jag att jag höll på att blli sjuk så jag var hemma en dag från jobbet
  • Västerås
    Tyvärr började jag blöda igår  och nu vet jag inte längre....kan skymta ett streck men det är så svagt så man måste anstränga sig....helt tom inuti
  • Västerås
    Nube skrev 2017-10-24 10:15:10 följande:

Åh nej! Hade du redan hunnit boka tid för vul? Du kanske kan ringa kliniken och prata med dom och kanske ta blodprov. Stor kram!

De sa att jag ska vänta en vecka och testa igen och att vi inte kommer bli klokare på fler tester...

så nu kollar jag till er andra och ska försöka stå ut en vecka
  • Västerås
    Ellencassandra skrev 2017-10-28 09:21:40 följande:

Nu är man på ruvardag 2! :) usch lutinus är inge kul.. blöder lite av den ibland å det sticker hugger till i höger sida. Tror det är äggstockarna men vet inte.. känner mig rätt lugn just nu men blir väl värre ju närmare man kommer..

jag vet hur det känns..mådde skitdåligt och fick svampinfektion och feber på kvällarna
  • Västerås
    Mariana79 skrev 2017-11-01 14:30:36 följande:

Lycka till nu!

Jag har gjort båda och tyckte bättre om det korta

Nu får jag tillbaka embryo i naturlig cykel 5e försöket
Svar på tråden Vi som börjar med IVF hösten 2017