galadriel80 skrev 2017-09-29 08:37:37 följande:
Åå! Håller tummarna för dig att det går bra och att plusset består!!! <3 Ja herregud vilken resa detta är!
Jag fick ett + i dag och är så himla tacksam för det! Har aldrig blivit gravid i hela mitt 37 åriga liv så jag trodde inte det gick men det gjorde det. Så hur det än går nu så är vi så lättade och lyckliga. Jag hade blivit väldigt förvånad om det inte varit + idag då jag känt ett tryck i magen i veckan som jag aldrig känt, nästan som träningsverk trots att jag inte tränat något alls efter äggplocket. Och så började jag nästan gråta igår för att det fastnat en sten i skon som irriterade, haha sjuka humörsvängningar som jag aldrig haft innan, tendens till, men inte så här starka. Och så ömmar brösten, men det gör de alltid veckan innan mens, känns dock som de ömmar mer än vanligt men det kan ju vara en känsla också.
Lycka till nu nube! Ska du testa igen på måndag kanske? Kram
Stort grattis! Så roligt att du också plussade!
Jag har också känt tryck i magen och gör det fortfarande men det är förhoppningsvis livmodern som arbetar. Mina bröst ömmar inte så mycket mrm det känns större och jag har varit lite illamående från och till. Men jag vågar inte glädjas för mycket än.. jag testar på nytt på tisdag när jag har min officiell TD.
Håller tummarna för oss! Och alla andra här inne!