Vi som börjar med IVF hösten 2017
Jag fick en redig smäll psykiskt denna omgången och känner panikångest inför två veckors väntan ..
Har bokat in akupunktur 2gr i veckan för att dra ner stressen
Hur klarar ni det?
Jag fick en redig smäll psykiskt denna omgången och känner panikångest inför två veckors väntan ..
Har bokat in akupunktur 2gr i veckan för att dra ner stressen
Hur klarar ni det?
Funderar på om jag ska tjuvtesta på söndag.. då är jag på rd 10 med en tvådagars.. vet att man borde vänta men... när har ni testat?
Väntar på ägglossning och har precis bokat in akupunktur 1-2 gr i veckan 4 veckor framåt.
Är det någon som vet om det spelar någon roll om man tar ägglosstest med morgonurin? Imorse hade jag ingen glad gubbe men jag känner att det dratt igång. Om man inte får utslag morgon men på kvällen hur mycket spelar det roll för FET dag?
Imorgon bitti kommer det visa glad gubbe men då undrar jag om det har nån betydelse med diff på timmar. Jag hade ju ändå inte sett glad gubbe förrän imorgon ändå.
Någon som har tankar om det?
Jag gjorde FET den 31 oktober och plussade den 11 november (TD den 13 november). Innan den 11 hade jag blödit som mens tre mornar, men eftersom blödningen sedan avtog under dagen så kändes det konstigt. Tog därför ett test sen bara för att utesluta en graviditet, som då visade sig vara just det! Testen har bara blivit starkare sedan dess, så inget missfall än i alla fall. Jag vill med det bara säga att ni inte ska ge upp bara för det kommer spottings eller sparsamma blödningar, uppenbarligen kan man vara gravid ändå. <3
Tack alla för alla kramar <3 Nu ska vi börja andra försöket och tänker prova med akupunktur. Är det någon som har provat och har erfarenheter av det? Vore kul och intressant att veta.
Har du känt något annorlunda nu mot tidigare? Jag tänkte köra 2 gr i veckan fram till FET. Gjorde du även samma dag som FET och fortsätter under ruvningen? Förlåt för många frågor :)
Ja gud vilken tidig TD! Jag har också den 25:e men då satte jag in ett färskt 3-dagars den 9:e. Hela fem dagar innan dig.
Hur mår du nu? Tjuvtestat?
Ja gud vilken tidig TD! Jag har också den 25:e men då satte jag in ett färskt 3-dagars den 9:e. Hela fem dagar innan dig.
Vad spännande! När har du testdag? Kommer du tjuvtesta tror du? Håller tummarna! <3
Tack hörni! Ni har varit ett så stort stöd. Vet inte hur jag hade tagit mig igenom dessa försök om jag inte hade haft tråden att bolla med. Tror fortfarande inte på det och vet inte riktigt hur jag ska hantera det men det kommer väl. Hoppas hoppas att ni också får se era plus snart! All kärlek!
Tack, ska testa i morgon tänkte jag. Då är det 13 dagar sen återföringen. Så less på denna mens och testet känns mest som att det är för att få det konstaterat. Det blir ny ivf i vår, så vi ses väll säkert här i en tråd då. Tills dess ska jag försöka gå ner några kilo till, så får vi se om det kan hjälpa. Läkarna påstår i alla fall det.
Följer er härinne
Vi får försöka ny ivf i slutet av januari tills dess ska vi vila och ställa oss i adoptionskö????