Ellencassandra skrev 2018-01-27 14:58:03 följande:
Lite ljusrosa blod när jag torkar mig men ljusbrunt/beigt på trosskyddet. Åh blir så ledsen :( varför ska det aldrig gå. Känns nästan onödigt att ta ett test. Vet att det gått åt helvete denna gång med. Hur länge ska man klara det här? Får hoppas på lilla eskimån i frysen men känns så hopplöst när inget embryo verkar klara av att bli en blastis. Dag tre sen tar det stopp? Så varför skulle den i frysen funka? Deppig :(
Usch, så tråkigt att du känner dig deppig. Jag vet att det inte hjälper att säga det, är ju lättare sagt än gjort, men försök att inte ta ut något i förskott - tänk om det inte är mensen som är på g? Sa du inte att du brukar få mens först när du slutar med Lutinus? Så detta kan ju i sådana fall fortfarande faktiskt vara gravidsymptom, eller? Men förstår känslan av nederlag, det gör jag verkligen, hoppas så för dig!
En liten positiv fakta är iaf att anledningen till att embryon inte alltid klarar sig länge på labbet, men ändå kan vara bra och utvecklas efter ET/FET, är att livmodern alltid är den bästa platsen för det att vara. Så har du en eskimo i frysen så har den all chans att klara sig förbi fem dagar om den sätts in, trots att andra inte gjort det under odlingen...