Azerp skrev 2017-10-21 22:46:31 följande:
Nej den håller sig svagt rosa än så det blir nog imorgon som den skulle ändå. Men tack för svaret iallafall, man vill ju veta så man inte missar sprutstarten ifall det är väldigt viktigt vilken dag man ska börja :)
Aha okej, ja tänk vad kroppen kan spela en spratt alltså. När ska du göra ÄP då? :)
Ja det känns skönt att äntligen få komma igång i denna väntan. Bemfola, cetrotide och ovitrelle. Själv då?
Skönt, slapp du tänka så mycket på att den kom igång för tidigt speciellt när de blir på en helg. :p
Ja men verkligen, bara för att man väntar på att mensen ska komma så brukar jag aldrig få vänta så länge. Irriterande :p
Jag gjorde faktiskt mitt ÄP i onsdags och har insättning på måndag om allt ser bra ut :) fick 7 befruktade av mina 16 ägg så de ville att jag skulle få tillbaka på dag 5 istället :) har dock pcos så jag ligger i riskzonen för att vara överstimulerad men jag hoppas att jag klarar mig från de :)
Okej :) ja jag förstår verkligen att du tycker de är skönt att komma igång. jag körde gonal-f, orgalutran, ovitrelle :)
Hittar de varför ni inte kan få barn? Här ligger de på både min sambo och mig. Han har dåliga spermier och jag har inga ägglossningar. Så för oss är de ICSI som gäller :)