Vi som börjar med IVF hösten 2017
Nej, Ruvardag 9 med 3 dagars är det ju.
Nej, Ruvardag 9 med 3 dagars är det ju.
Grattis till toppenbra resultat! Heja heja!
Vad härligt att höra!! Grattis!! Ringer de dig imorgon och berättar hur det går? Men det blir ändå totalfrys? Såg de tecken på överstimulering nu?
Okej vad härligt!! Då blir det insättning i dec? Ja de vet bäst så lika bra att lite på dem!! Om de inte ringer imorgon så har vi iallafall ett befruktat och åker tillbaka på fredag. Om inget blir befruktat ringer de imorgon. Så imorgon vill man inte ha något samtal!
Ja jag börjar med sprutorna vecka 43 förmodligen i slutet av veckan. Är både förväntansfull och livrädd.. ser fram emot det samtidigt som jag inte ser fram emot den känslomässiga bergochdalbanan som blir mellan varje moment. Håller andan lite nu tills vi ska börja :)
Grattis! Bra skörd :)
Åh vad härligt håller tummarna att så många som möjligt blir befruktade. :)
Aa okej, ne jag gör samma behandling som dig, inväntar mens och sen ska jag ta Letrezol. Risken för överstimullering var stor. Men det blev en långtidsodling så hoppas att dom klarar sig tills på lördag och sen upptining
Woho första sprutan tagen! Jäklar vad jag skakade precis innan men det gick ju superbra! Eller hoppas det iallafall! ;)
aa samma som dig, har pros så därför blir det frysning av mina. Dom ringde idag och 1 ägg har dom fryst ner och det andra skulle dom kolla om det utvecklas till imorgon. Hur har det gått för dina ägg? jag går på Linné kliniken. Vart gick du?