Anki7 skrev 2017-09-24 23:23:16 följande:
Det är väldigt mycket ovisshet att gå igenom IVF... Jag vet i te hur det är med andra kliniker men Nordic IVF har stängt på helgen men åtminstone återföringen gör de på helgen. Jag hade ÄP i tisdags och idag var det dags för återförande av 5-dagars. Det är ju nästan ingen där jämfört med en vardag men de gör allt det som inte kan vänta till efter helgen. Det är ju viktigt med exakt tid så de löser det oavsett när det blir =)
Okej men va skönt att veta att det är inte bara jag, har inte läst att så många upplevt just att vara lite vilsen under behandling, så rädd att nått ska gå snett :/ har ju ingen malt över vad som sker inne i en... och allting har varit så kontrollerat under tiden förens nu känns det som...
Läste på cvl hemsida att har man många ägg så blir det regel efter 5 dagar och i mitt fall skulle det vara på en söndag...
men ska ringa dit i morgon (dem skulle ringt mig fredags) och fråga tusen frågor om allt så slipper spekulera, kanske detta är nackdelen med att sköta annat på en annan klinik i behandling då :( Aja nu babblar jag bara här :) natti natt på er