Vi som börjar med IVF hösten 2017
Jag är ruvare till en perfekt 5dagars <3 testdag 16/9
Jag är ruvare till en perfekt 5dagars <3 testdag 16/9
Hur lång tid tog det för er från första samtal/undersökning till första ivf-försök?
Ja jag vet ej alls hur det går till. Men jag antar att vår utredning ej bör ta ngn längre tid då vi vet vad problemet är. Jag har bara en trasig äggledare kvar då den andra sprängdes i ett utomkvedes. Har alltså varit gravid 2 ggr och fått utomkvedes båda ggr. Har även endometrios. Så vi har fått tid för första besök hos gyn 18e oktober för undersökning. Mer vet jag ej? Jag tänker kam det ta 1 år då innan man får komma på första ivf-försök?????????
Vilken spännande månad det här kommer bli med så många som ruvar just nu. Kul att följa med trots att jag bara går och väntar i min process. :)
Vad fick ni för råd/ restriktioner kring träning och annat? Vi fick inget förutom att jag inte fick spela golf förens efter testdagen..
Usch jag mår fortfarande inte bra efter mitt äggplock måste verkligen gå till jobbet i morgon, men är orolig för hur det ska gå. Sitter jag still eller ligger så har jag inte ont, men så fort jag rör mig så känns det ganska ordenligt. Speciellt när jag ska kissa eller göra nummer 2, då sitter jag typ o blundar för det gör så ont. Fan vad tröttsamt det är! *irriterad* O dom där vagitorerna svider ju som döden när det rinner ut lite rester. Suck... Ja det är inte glamoröst att ruva iaf... ^^ Hoppas man får lite positivt efter detta.
Lycka till alla andra ruvare och sprutare <3