Varför mår jag så dåligt i mitt förhållande för jag älskar honom ?
VARNING LÅNG OCH RÖRIG TEXT!
Jag vet inte vart jag ska börja... mår så psykiskt dåligt nu att jag vill ligga i koma i i några månader och sen starta livet..
Iaf jag är sambo med en kille vi kan kalla honom Björn!
Jag älskar Björn så mycket vi har varit sambo i 2 år och nu början Björn bli osäker i sig själv och vårat förhållande . Han har det lite rörigt på jobbet då han jobbar 6 dag i v 12 timmar om dagen... och är jättetrött. Jag har varit hemma 24/7 sen mars då jag gick in i väggen och blev jätte deprimerad.
Vi har gemensam ekonomi men jag är sjukskriven så får ju inte så mycket tyvärr. Vilket blir att han får betala mer.
Björn ville vara själv ett tag och tänk på allt och hur han kände för mig osv. Han tycker att jag skulle flytta tillbaka till min mamma 30mil bort så han fick va själv. Han mena du är ju ändå sjukskriven
Jag flyttade tillbaka till mamma 30 mil bort på obestämd tid = bor i resväskan !
Nu vill Björn att jag ska betala hyra den här månaden och allt fast jag bor hos mamma på obestämd tid. Ska jag det?
Jag har blivit väldig annorlunda sen jag träffade Björn. Innan var jag en stark tjej som sa vad jag tycker och tänkte ! Jag va stabil i mig själv, hade bra självkänsla och självförtroende!
Men nu gör jag bara som Björn vill! Allt han säger är rätt och att jag säger är fel. Jag ber om lov vad jag än ska göra då Jag känner att Jag inte vill gör fel. Då Jag ofta gör det.
Jag vågar inte säga ifrån då jag blir lite rädd när han är arg och om säger jag som jag tycker och det är fel kanske han lämnar mig.. det är så jag känner och vet inte hur jag ska göra för att bli mig själv igen!
Jag vill ju verkligen vara med Björn då jag älskar honom så mycket men jag vill bli starkare.
Nu känner jag mig helt lost vet inte vem jag är, vad jag vill eller hur jag ska göra ! Känner att framtiden är svart då jag bara väntar på vad han ska säga om han vill vara med mig eller inte...
Vad ska jag göra ? Hjälp mig !!
Ber om ursäkt att texten är så rörig... men som sak mår som jag gör..