• Anonym (Murre)

Skaffa mustasch, tips...

Tänke göra något så drastiskt som att skaffa mustasch. Det brukar bli rätt kraftig skäggväxt om jag inte rakat mig på några dagar.

Så är väl bara att låta det växa?

Visade en retuscherad bild på jobbet där man tyckte jag passade bra i sån,men några av de yngre började dra massa Günther paralleller, ni vet han sångaren med Touch my lalala... Nu råkar jag bära glasögon så kanske har med det att göra?

Vill ju ogärna bli förknippas med en slisk... Eller är det bara ovanan från dem?

Hur tänker ni när ni ser någon men mustasch och glasögon? Typ hallick? Slisk? Eller något trevligare?

• Svar på tråden Skaffa mustasch, tips...
  • Gyttersutten

Försökte googla fram lite inspiration till dig och hittade "Skäggbloggen". Den kan nog vara värd ett besök såg det ut som.

• Anonym (.)

Jag tänker att det är jättefult, förlåt. För mig är det helt obegripligt hur någon kan vilja ha det.

Tycker att det är lika konstigt med skägg, ärligt talat. Förstår inte vad det är som får unga killar att vilja se ut som gubbar.

• Fjäril kär

Viktigt är att skaffa en mustasch som passar din ansiktsform.

En del passar i stubb-mustasch , en del i knävelborrar och andra i tangorabatt eller a la Günter... Allt beror på hur du ser ut.

• Alvina

Tycker mustasch är gräsligt fult och skulle aldrig titta åt en man som har det. Det är någorlunda ok om man samtidigt har skägg, men enbart mustasch, nej tack för min del.

• Anonym (Erika)

Tycker också att mustasch är fruktansvärt fult. Skulle aldrig vilja ha en partner med mustasch. Känns bara sliskigt. Får inga positiva associationer.

• Anonym (Murre)
    Fjäril kär skrev 2017-07-24 13:45:25 följande:

Viktigt är att skaffa en mustasch som passar din ansiktsform.

En del passar i stubb-mustasch , en del i knävelborrar och andra i tangorabatt eller a la Günter... Allt beror på hur du ser ut.

Ja du det där var inte lätt. Hur vet man det egentligen? Har ett avlångt ansikte. Men nån Gunter mustash vill jag inte ha. Känns för sliskigt.
Svar på tråden Skaffa mustasch, tips...