Väljer ni killar tjejer som dejtar eller har dejtat invandrarkillar?
Jag har kommit på mig själv att ibland medvetet men även på någon slags undermedveten nivå välja bort tjejer om jag får reda på att de innan mig dejtat invandrarkillar. Jag menar inte tjejer som varit ihop med t.ex en adopterad kille från Korea eller en välintegrerad kille från Mellanöstern som är född och uppväxt här, utan jag menar tjejer som jag får reda på har umgåtts med och dejtat asylsökande t.ex eller ensamkommande flyktingbarn. Nyanlända eller invandrare som inte kan svenska och inte är integrerade i samhället.
Jag ser helt enkelt inte sådana tjejer som flickvänsmaterial och jag ser det som att de saknar ett konsekvenstänk som kan få katastrofala följder i framtiden. Det spelar ingen roll om de lämnat det bakom sig, de tjejerna är helt ointressanta för mig.
Hur resonerar ni andra killar? Väljer du också bort en tjej om du får reda på att hon innan hon träffade dig var tillsammans med Mahmoud från Syrien som kom till Sverige 2015 eller Ahmed från Afghanistan som kom hit som flyktingbarn men ser ut att vara tio år äldre än han påstår sig vara?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-24 19:09
Oj, rubriken/frågan är fel. Det ska stå:
Väljer ni killar BORT tjejer som dejtar eller har dejtat invandrarkillar?