• Dalens

Andfådd

Är i början på graviditeten och är så sjukt andfådd, jobbigt att promenera jobbigt att sitta still. Nån mer som känner så?

• Svar på tråden Andfådd
  • Kurlie

Så har jag känt senare i graviditeterna vilket jag har för mig beror på ökad blodmängd i kroppen så hjärtat får jobba hårdare.

• Dalens

Men jag är jätte tidig i graviditeten vilket oroar mig...

• Memman

Jag är också extremt andfådd, och nämnde det för barnmorskan och hon sa att det var helt normalt, trots det är tidigt i graviditeten. ????

• Dalens
    Memman skrev 2017-07-27 15:57:22 följande:

Jag är också extremt andfådd, och nämnde det för barnmorskan och hon sa att det var helt normalt, trots det är tidigt i graviditeten. ????

Va skönt att höra att jag inte är ensam om det o att det verkar va normalt! ????
  • Memman

Man blir verkligen orolig när man känner så. Inte för att jag är särskilt vältränad, men har tränat lättare styrketräning tre gånger i veckan och försöker ta dagliga promenader. Nu orkar jag knappt gå två kilometer. 10 veckor in i graviditeten haha.

Hoppas du blir bättre snart!

• Dalens
    Memman skrev 2017-07-27 21:35:59 följande:

Man blir verkligen orolig när man känner så. Inte för att jag är särskilt vältränad, men har tränat lättare styrketräning tre gånger i veckan och försöker ta dagliga promenader. Nu orkar jag knappt gå två kilometer. 10 veckor in i graviditeten haha.

Hoppas du blir bättre snart!

Jag är också bara 10 veckor in graviditeten jag oxå och det är otäckt när man blir så andfådd. Hoppas du oxå snart mår bättre.
  • calabalic

I båda mina graviditeter blev jag väldigt andfådd redan från v.7. Är vanligtvis vältränad. Det var ingen fara alls, konditionen kom tillbaka efter graviditeten.

Svar på tråden Andfådd