Inlägg från: förvirradpappa |Visa alla inlägg
  • förvirradpappa

Penispump

Det funkar inte för längd! Vad folk än säger!
    Pumpning (både vatten/luft) bidrar till OMKRETS, inte LÄNGD, så om ni vill ha en längre penis- ge upp med pumpningen!
    Dock kan jag rekommendera att köpa en luftpump på internet (välj en inriktad på omkrets, och välj för guds skull en hemsida som levererar och tar betalt anonymt!)
    Jag pumpar med min älskling Girthblaster2.0 från www.skitstor.se och jag har upplevt ca 1,5 cm extra i omkrets på 6 månaders användande 20 minuter varannan dag. 
    1,5 cm låter kanske lite men kolla skillnaden på ett måttband och försök tänka er hur mycket fetare min penis är nu! 
    Som sagt, köp gärna en pump, men förvänta er inga längdskillnader!
    Lycka till vänner! :D

• förvirradpappa
    Ben66 skrev 2017-09-19 12:39:26 följande:

[quote=78028325][quote-nick]förvirradpappa skrev 2017-09-19 12:30:09 följande:[/quote-nick]Det funkar inte för längd! Vad folk än säger!

Pumpning (både vatten/luft) bidrar till OMKRETS, inte LÄNGD, så om ni vill ha en längre penis- ge upp med pumpningen!

Det stämmer.

Tycker att min penis känns större i omkrets och att den står bättre. Får betydligt fler morgonstånd.

Jag använder en liknande pump.

Vet du hur vattenpumpar fungerar?

Jag körde vattenpump i 1 år innan jag började med Girthblaster och det byggde mest upp lymfvätska i snoppen vilket gjorde resultaten mindre permanenta.
    Hela poängen med en pump är att använda den efter MANUELL OMKRETSTRÄNING (Jelqs osv.) för att hålla kuken i ett blodöverfylld tillstånd resten av dagen vilket främjar expansion.
    Precis som dom skriver på skitstor.se: "vattenpumpen gick ur mode lika snabbt som det kom" eller nåt sånt!
    Ska även säga att jag inte försöker marknadsföra någon, jag säger köp vilken billig luftpump som helst och testa, jag gillar Skitstor för att dom har bra rykte och en billig vara liksom.
    En sista grej: För guds skull grabbar, köp inte en jävla pump och glöm manuell träning, då kommer resultaten inte vara permanenta, det kan jag snudd på LOVA ER!
    Lycka till vänner!
Svar på tråden Penispump