Penispump
Håller med ovanstående talare. Den gör inte nåt för längden men är kanon för omkretsen. Jag har pumpat i stort sett dagligen i 2,5 år med en vattenpump.
Min snopp har inte ökat på längden ett dugg och är fortfarande 15 cm lång.
Omkretsen i normala fall är dryga 14 cm. Vid en pumpning ca 15 - 20 min ökar den till ca 15 cm i omkrets. Vid längre sessioner ca 30 minuter och mer så ökar den till över 16 cm. Det håller i sig nån timme och sen sjunker det tillbaks igen.
Det gäller att hålla i pumpningen för jag har inte sett några permanenta resultat.
Om du pumpar så är det bäst att ta det i kortare sessioner om 7 - 8 minuter. speciellt om du ska pumpa länge och bli rejält grov. Jag pumpade upp min till över 17,5 cm en gång i omkrets men var då så öm i ollonet ( som var enormt) och den gick inte att använda på ett tag. Dessutom så verkar det finnas en maxgräns på resten av penisen förutom ollonet som sväller mer. Resultatet är inte speciellt snyggt då den påminner om ett basebollsträ!
Jag letar fortfarande efter den ultimata manicken som gör nåt för längden! Jag är beredd på att det kommer bli jobbigt och kommer att kosta men det gör inget.
Mina drömmått är 18/15.
Kanske t om MRS Perfect/GBeva/Jesse/Stina/Eva skulle låta mig kvala in då?