Penispump
Kul att se att de är folk som pratar om o använder pumpar 4Fun här med ett nytt konto.
Vart med o diskuterat pumpar många gånger o haft egna trådar som tyvärr tagits bort emellanåt.
Jag har en samling pumpar båda små stor o luft/vatten samt 2 stretch grejer.
Och jag är en periodare som önskar lite längd men framförallt en stor ökning i omkrets på cirka 30-35%
Provat de mesta men haft problem att hålla i ett mönster.
Önskar att kunna utföra "Jelqs" mer effektivt då jag inte riktig fattar hur de funkar
Jag brukar använda en enkel pump som tillåter ca 19/16 med ett lite bättre pump handtag en den klassiska "bollen"
Och använder den med lite glid eller en skvätt ljummet vetten som läger sig runt tätningen på botten. i 15-30 min per dag.
Ibland byter jag till de lite större röret om jag växer ur de första och använder ett som är ca 21/18 och kan köra med lite längre tryck i 1-4 timmar med korta pauser
med tiden fylls de röret också o då stannar jag alltid.
Efter en av de korta pumpningarna märks storleks skillnad i ca 1-3h men inget extremt. och inga biverkningar alls
Efter en längre så växer den väldigt kraftigt men blir begränsad under ollonet. där förhuden fäster så att säga. och blir som ett inåt gående jack under ollonet vilket får den att se konstig ut.
Efter den slaknat behåller den stora delen av omkretsen men den blir lite "rörlig" precis som att skinnet går att föra fram o tillbaka går de i princip göra samma med förtjockade partiet. och ollonet tappar mycket storlek.
Håller i sig i ca 12-18h men går sakta tillbaka steg vis.
Behåller mycket storlek i slakt tillstånd också.
Efter en lång pumpning kan jag se lite blod kärl som skadats men inget som kvarstår mer en en dag efter och man känner att den är där så att säga men man får inte ont.
När den är väl pumpad är den lite känsligare, sex är skönare men kan ha lättare att komma.
Att ha sex med en extremt pumpad går bra men för att behålla fullt tryck hjälper en penis ring om man vill behålla full storlek. Annars efter att tex pumpa innan man åker på date och sedan använder den efter X antal timmar är formen normal men tjockleken stannar bra. ju närmare sexet från pumpningen desto mer storlek behåller man såklart men att tex pumpa innan man besöker en kk eller liknande o har sex efter 3-5 timmar så behåller du mesta av storleken.
Där är en liten sammanfattning av mina rutiner o erfarenheter.
någon som undrar något så är de bara fråga.
och vill någon förklara hur Jelqs fungerar lyssnar jag mer en gärna!
mvh 4Fun