• Anonym (...)

Snackar han med någon?!

Konstig fråga kanske. Men han är hela tiden aktiv på messenger och svarar fåordigt emellanåt när jag skriver. Förut skrev han hela tiden. Han kan säga att han ska vila eller nåt men då är han istället aktiv..

• Svar på tråden Snackar han med någon?!
  • Anonym (Kvinna37)

Kan det vara så att det ser ut som att han är aktiv bara för att han är inloggad? Bara för att han är aktiv på messenger så betyder inte det att han pratar med folk, han kanske sitter och spelar spel helt enkelt. Och om han nu pratar med någon så kan det lika gärna vara en vän, men jag antar att du menar någon han är intresserad av? Det har ingen på FL någon aning om i vilket fall, det måste du fråga honom om. Är ni ett par? Sedan hur länge? Svaren på de frågorna kan ju också ha en inverkan.

• Anonym (Aktiv)

Lärde mig häromdagen att man ser ut att vara aktiv bara man är inne på facebook. Så betyder inte alls att man skriver med någon på messenger.

• Anonym (...)
    Anonym (Aktiv) skrev 2017-07-30 19:30:39 följande:

Lärde mig häromdagen att man ser ut att vara aktiv bara man är inne på facebook. Så betyder inte alls att man skriver med någon på messenger.

Men blir det en grön prick vid telefonen ni vet även om man är inne på facebookappen?
  • Anonym (Me)
    Anonym (Kvinna37) skrev 2017-07-30 19:00:03 följande:
    Kan det vara så att det ser ut som att han är aktiv bara för att han är inloggad? Bara för att han är aktiv på messenger så betyder inte det att han pratar med folk, han kanske sitter och spelar spel helt enkelt. Och om han nu pratar med någon så kan det lika gärna vara en vän, men jag antar att du menar någon han är intresserad av? Det har ingen på FL någon aning om i vilket fall, det måste du fråga honom om. Är ni ett par? Sedan hur länge? Svaren på de frågorna kan ju också ha en inverkan.
    Håller med
  • Anonym (mm)
    Anonym (...) skrev 2017-08-17 03:11:38 följande:
    Men blir det en grön prick vid telefonen ni vet även om man är inne på facebookappen?
    det tar en stund innan den försvinner 
  • Anonym (...)
    Anonym (mm) skrev 2017-08-17 12:45:03 följande:
    det tar en stund innan den försvinner 
    Så den blir grön oavsett om man är inne på fbappen eller messenger?
Svar på tråden Snackar han med någon?!