VUL!! Detta kan ju inte stämma?
Den 16/6 fick jag positivt äl test både förmiddag och eftermiddag, Den 17/6 var det fortfarande starkt men inte så pass som den 16/6.
Bifogar bild, dock har dem ju legat och torkat nu över en månad så syns inte lika bra, Men strecket var starkare än kontrollstrecket.
Den 28/6 testar jag positivt med cb plus och får även gravid 1-2 på cb digital den 29/6. Detta innebär att jag idag är i vecka 7+4-5. Åkte in till gynakuten idag på grund av att jag mått väldigt dåligt, ingen blödning eller så utan bara känt att något ej stämt. Visade sig vara sköldkörteln så ska få äta levaxin. Läkaren var fruktansvärt otrevlig, verkar vara ny då hon hela tiden sprang och skulle fråga sin handledare om än det ena och än det andra. Får göra vul och allt ser bra ut, ser hjärtat som pickar på, hon kollar kanske 10 sekunder sen är det över. Hon säger då att jag är i vecka 5+5! Detta är ju helt omöjligt?? Det innebär att jag skulle blivit befruktad runt den 30/6 och testade positivt 2 dagar innan? Försökte förklara detta för henne men hon vägrade lyssna eller så förstod hon mig inte.
Vad tror ni?