• Anonym (En som frågar)

Kvinnlig erektion synlig ovanpå leggings?

Kan en kvinnas erektion i bland vara synlig utanpå ett par leggings?

• Svar på tråden Kvinnlig erektion synlig ovanpå leggings?
  • Anonym (Va?)

Hur skulle det gå till?

• Anonym (En som frågar)

Jag menar eftersom de sitter så tight.

• Anonym (Anatomi)

Ööööh en om det inte är en transkvinna så nej...Då vi inte har ett sånt könsorgan... 

• Anonym (Va?)
    Anonym (En som frågar) skrev 2017-07-27 23:30:44 följande:

Men vad skulle kunna synas?
  • Anonym (Anatomi)
    Anonym (En som frågar) skrev 2017-07-27 23:30:44 följande:

Erektion krävs en penis för att det skall synas... Kvinnor har en vagina... Så det borde du ha lärt dig som ung... Sexualkunskapen har tydligen blivit sämre... 
  • Anonym (En som frågar)

Jag syftar på klitoriserektion.

• Anonym (Anatomi)
    Anonym (En som frågar) skrev 2017-07-27 23:37:10 följande:

Åter en gång... klitoris är inte särskilt stor (om vi inte pratar om någon som pga av hormonrubbingar har en extremt stor...) och kan inte synas även om man har tajta byxor... Detta är så grundläggande... skrämmande att du inte har koll på det... Är du en en kille på 15 eller vad?? 
  • AndreaBD

Ähhhh.... klitoris kan till och med dra sig tillbaka då och sticker då definitivt inte ut.  Och om den skulle bli större vid upphetsning så handlar det om några millimeter. Inte något som syns.

• Bibbidi

Den som frågar ska få svar

Anonym (En som frågar) skrev 2017-07-27 23:37:10 följande:

Största delen av en kvinnas klitoris är inuti kroppen, det som är utanför och syns är ungefär i storleken av en liten ärta så nej det syns inte genom leggins även om den blir lite större vid sexuell upphetsning. Det är fortfarande i ärt-storlek vi pratar om även om den blir upphetsad och svullnar lite grann.

Bildresultat för synlig del av klitoris

Jag är mer nyfiken på hur du kom på att fundera över det här? 
  • AndreaBD

Och dessutom är blygdläpparna oftast större/längre än klitoris, så om man skulle se något, så kan det vara dem. Men då får man ha väldigt stora blygdläppar och tunna tajts.

• Bibbidi
    AndreaBD skrev 2017-07-27 23:47:22 följande:

Och dessutom är blygdläpparna oftast större/längre än klitoris, så om man skulle se något, så kan det vara dem. Men då får man ha väldigt stora blygdläppar och tunna tajts.

Om man ser något av underlivet så är det väl snarare venusberget ifall man har ett stort. Tror inte man skulle se blygdläppar , även om de skulle vara stora. De skulle ju bara tryckas ihop/skympla ihop (tänk tomma pungkulor) mot byxorna. Det skulle man ju inte se.
  • Anonym (Leggings)

syns gör det ju inte när byxorna är på. men beroende på var tjejen är så kan det vara skönt eller bara jobbigt har det hänt er tjejer att ni blivit kåta vid fel tillfälle?

• Anonym (Anatomi)
    Anonym (Leggings) skrev 2017-07-28 01:16:37 följande:

syns gör det ju inte när byxorna är på. men beroende på var tjejen är så kan det vara skönt eller bara jobbigt har det hänt er tjejer att ni blivit kåta vid fel tillfälle?

Hmm en till kille som vill hitta runk material... suck så tråkig och patetisk man måste vara om man letar efter det här på Familjeliv.... 
  • Anonym (Man)
    Bibbidi skrev 2017-07-28 00:18:39 följande:

Om man ser något av underlivet så är det väl snarare venusberget ifall man har ett stort. Tror inte man skulle se blygdläppar , även om de skulle vara stora. De skulle ju bara tryckas ihop/skympla ihop (tänk tomma pungkulor) mot byxorna. Det skulle man ju inte se.

Cameltoe kan ju synas genom thighta byxor och vara väldigt upphettande att se faktiskt. Det kan även vara riktigt avtändande på nästa så det är en balansgång. Har dock inte sambandet klart för mig om det är rakade fittor eller fittor med stora eller små läppar som lättast syns genom tyger? Vilket fall, på rätt person är det otroligt eexigt att se springan avbildas genom tyget.
  • Anonym (123)
    Bibbidi skrev 2017-07-28 00:18:39 följande:
    Jo en sån kallad camel toe är ju just yttre blygdläpparna som syns. Fick en ofrivillig sådan när jag hade ansat mig till en semesterresa och köpt nya bikinitrosor. Tydligen behövs det lite hår för att springan inte ska synas så väl igenom vissa tyger Skrikandes Fick springa ut och köpa nya i panik.
  • Anonym (Hårt ofta)

Camel toe har väl dom flesta hört talas om. Under min ungdom på 80-90 talet så var tajts väldigt poulärt ett tag och fick smeknamnet mummelbyxor: "Ser läpparna röra på sig men hör ingenting"
    På vissa tjejer syns springan väldigt väl i tajta byxor, även i tajta jeans på några. Sen beror väl kanske inte det just på deras motsvarighet till erektion. Dock så sväller yttre blygdläpparna upp vid upphetsning och det riktigt synbart på många tjejer. I naket tillstånd då iallafall. 

• Anonym (Leggings)
    Anonym (Anatomi) skrev 2017-07-28 02:56:35 följande:
    Hmm en till kille som vill hitta runk material... suck så tråkig och patetisk man måste vara om man letar efter det här på Familjeliv.... 
    Jag ber om ursäkt det var inte meningen att såra någon
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Va?) skrev 2017-07-27 23:29:40 följande:
    Hur skulle det gå till?
    Eller hur.
  • Anonym (Leggings)
    Anonym (Vuxen) skrev 2017-07-28 18:35:14 följande:
    Inte lätt att komma in i puberteten med alla hormoner som sprutar lille-pys! Ta och kika lite i en ELLOS-katalog. Är lite mer lämpligt för din ålder i väntan på att du torkar bakom öronen

Anonym (Vuxen) skrev 2017-07-28 18:35:14 följande:
    Inte lätt att komma in i puberteten med alla hormoner som sprutar lille-pys! Ta och ki
    Tack för svaret men ja skippar ellos katalogen
Svar på tråden Kvinnlig erektion synlig ovanpå leggings?