Kvinnlig erektion synlig ovanpå leggings?
Kan en kvinnas erektion i bland vara synlig utanpå ett par leggings?
Kan en kvinnas erektion i bland vara synlig utanpå ett par leggings?
Ja verkligen!! Bara bultar ut brallan på oss kvinnor..mm
Hur skulle det gå till?
Jag menar eftersom de sitter så tight.
Ööööh en om det inte är en transkvinna så nej...Då vi inte har ett sånt könsorgan...
Jag syftar på klitoriserektion.
Ähhhh.... klitoris kan till och med dra sig tillbaka då och sticker då definitivt inte ut. Och om den skulle bli större vid upphetsning så handlar det om några millimeter. Inte något som syns.
Den som frågar ska få svar
Och dessutom är blygdläpparna oftast större/längre än klitoris, så om man skulle se något, så kan det vara dem. Men då får man ha väldigt stora blygdläppar och tunna tajts.
Och dessutom är blygdläpparna oftast större/längre än klitoris, så om man skulle se något, så kan det vara dem. Men då får man ha väldigt stora blygdläppar och tunna tajts.
syns gör det ju inte när byxorna är på. men beroende på var tjejen är så kan det vara skönt eller bara jobbigt har det hänt er tjejer att ni blivit kåta vid fel tillfälle?
syns gör det ju inte när byxorna är på. men beroende på var tjejen är så kan det vara skönt eller bara jobbigt har det hänt er tjejer att ni blivit kåta vid fel tillfälle?
Om man ser något av underlivet så är det väl snarare venusberget ifall man har ett stort. Tror inte man skulle se blygdläppar , även om de skulle vara stora. De skulle ju bara tryckas ihop/skympla ihop (tänk tomma pungkulor) mot byxorna. Det skulle man ju inte se.
Camel toe har väl dom flesta hört talas om. Under min ungdom på 80-90 talet så var tajts väldigt poulärt ett tag och fick smeknamnet mummelbyxor: "Ser läpparna röra på sig men hör ingenting"
På vissa tjejer syns springan väldigt väl i tajta byxor, även i tajta jeans på några. Sen beror väl kanske inte det just på deras motsvarighet till erektion. Dock så sväller yttre blygdläpparna upp vid upphetsning och det riktigt synbart på många tjejer. I naket tillstånd då iallafall.