• Anonym (Ensomfrågar)

Vad händer om en man inte onanerar på 5 år?

Vad händer om en man inte onanerar på 5 år?

• Svar på tråden Vad händer om en man inte onanerar på 5 år?
  • Frontline

Ja du det händer inte mer en att det kanske går för dig..
    Du vinner inte på lotto eller kommer att se ett stjärnfall eller andra konstiga saker..
    Frågan är varför hålla upp i 5 år för?

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • MAN78

Diagnosen kallas ETP. (Extremt Tung Pung) Inget att leka med :)

• Pentra

Risken för fysisk och psykisk ohälsa stegras. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Anonym (Benigna tumörer)

Det kan uppstå benigna (godartade) tumörer i form av ansamling av förhårdnader av sperma. Rätt ovanligt men bli inte livrädd om du plötsligt känner en extra pungkula... Gå dock till Dr!!

Vettigare att runka!

• Anonym (Pk)
    Anonym (Benigna tumörer) skrev 2017-07-28 03:42:08 följande:

Det kan uppstå benigna (godartade) tumörer i form av ansamling av förhårdnader av sperma. Rätt ovanligt men bli inte livrädd om du plötsligt känner en extra pungkula... Gå dock till Dr!!

Vettigare att runka!

Kroppen sköter automatiskt tömning och ombildning av spermier om men inte manuellt tömmer så att säga.

Dr = någon som doktorerat i något ämne eller en Läkare?
  • Anonym (Benigna tumörer)
    Anonym (Pk) skrev 2017-07-28 07:09:35 följande:

Kroppen sköter automatiskt tömning och ombildning av spermier om men inte manuellt tömmer så att säga.

Dr = någon som doktorerat i något ämne eller en Läkare?

Dr som i läkare.

Ja normalt så töms det naturligt eller så kan också spermierna tas upp av kroppen och ombildas men det KAN även ske som jag skrev. Det är verkligen ingen vanlig diagnos dock.
  • Jadu900

Förstörde mina händer för tre år sen genom yrket, vilket betyder att jag inte kan greppa samt anstränga nävarna i mer än 30 sekunder.

Frustrerande när man är 27 år och singel.

Skulle det fungera att stoppa in den mellan en dörr och dörrkarmen och hålla tummarna att det inte blir tvärdrag!? Eller ska försöka greppa älgstudsaren istället? xD xD xD :/ :/ :( :( :*(

Svar på tråden Vad händer om en man inte onanerar på 5 år?