Stort födelsemärke, 3 cm och ojämna kanter.
Var på bvc för kontroll, minstingen är 2.5 år. Doktorn såg hennes födelsemärke i armvecket och och tyckte vi skulle fotografera det en gång i halvåret för att hålla koll så att det inte förändrades.. alla läkare jag har pratat med, och det är många, har sagt att det är ett födelsemärke eller en kaffefläck och inget att oroa sig för.
Nu tror jag ju att hon ska få cancer. Läkaren sa att stora födelsemärke har en ökad risk att förändras.
Någon mer med barn med stora födelsemärken? Jag känner enorm oro över detta och för min del kunde läkaren lika gärna ssgt att det är en tidsfråga innan hon får cancer...
Till saken hör att min yngsta har det varit komplikationer med sen v 14 I graviditeten då jag började blöda, därefter havandeskapsförgiftning och en dramatisk förlossning. När hon föddes fick hon vara frisk i två veckor och sen följde en period på 2 år då hon ständigt var sjuk. Frisk i max 11 dagar och sen började infektionerna igen...
Jag känner att jag håller på att oroa ihjäl mig. Att det alltid ska vara något med lillan.. ????????????